Terug

Aankoop handtas

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VINTED

26/10/2021

Beste , ik had op vinted een handtas gezien van Louis Vuitton . Ging over tot aankoop zoals gebruikelijk storte ik het geld over naar Vinted en wachte ik de handtas af. Eens de handtas geleverd merkte ik op dat deze nep was en heb vinted hiervan op de hoogte gebracht met de nodige foto's. Dus ik ging niet overgaan tot aankoop en heb dit pakket via Mondial relay terug gestuurd naar de verkoper. Het pakket met nummer 58415589 werd zaterdag afgeven in een afhaalpunt, tot daar geen probleem tot gistermorgen toen mijn dochter even wou kijken en op de knop drukte probleem oplossen werd het bedrag overgeschreven naar de verkoper , dus weg tas en weg 1000€. We hebben vinted meermaals gecontacteerd en blijkbaar kunnen ze er niets aan doen ook al moeten we 50€ verkopersbescherming betalen, ik vind dit echt niet kunnen en hoop dat jullie hier verder mee aan de slag kunnen, de leuze bij vinted geen nep is dus totaal van de pot gerukt en als er dan zoiets gebeurt is het handjes ervan af , hopelijk weten jullie raad. Alvast bedankt , mvg , Cerpentier Wim 0479311724

Berichten (17)

VINTED

Naar: A. C.

26/10/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

A. C.

Naar: VINTED

13/11/2021

Beste , Tot op vandaag nog steeds geen antwoord ontvangen , en zeker niet zoals beloofd binnen de 48 uur , ik heb de indruk dat de mooie reclame die jullie maken , totaal niet van toepassing is. Personen die met niet afgeronde verkopen zitten worden volledig aan hun lot overgelaten , ik zal het dan ook niet nalaten verdere stappen te ondernemen.Wim Cerpentier

VINTED

Naar: A. C.

13/11/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. C.

13/11/2021

Hello there,I hope you are having a great day, thank you for contacting me, rest assured we can get this resolved together.In order to help you in the best way possible, could you share with me some extra information regarding this problem you're having? At this time, could you please provide me with your username on Vinted and the username of the member involved in this transaction?Kind regards, 🌺Ira Team Vinted

VINTED

Naar: A. C.

16/11/2021

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/22825072/1637503601/386f316d53a8ed73078f34ee04935700Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

A. C.

Naar: VINTED

19/11/2021

Beste , Ik bezorg u zoals gevraagd bezorg ik u mijn username op vinted : natalie02607 , en de username van de verkoper : santoni1411.Thanks , Wim

VINTED

Naar: A. C.

19/11/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. C.

19/11/2021

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

A. C.

Naar: VINTED

27/11/2021

Beste , Ik heb bovenstaande mail goed gelezen , maar tot op vandaag zonder resultaat , wat ik ten zeerste betreur.Ik begrijp niet waarom het zolang kan duren vooraleer ik hier een antwoord op krijg, de service van de klantendienst is heel ver te zoeken. Dus graag nogmaals met aandrang een antwoord op mijn vraag die ondertussen dateert van 26/10/21 ??!!!!!!

VINTED

Naar: A. C.

27/11/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. C.

27/11/2021

Hi, 👋This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Arsen Team Vinted

A. C.

Naar: VINTED

04/12/2021

Hallo , Nog steeds een antwoord gekregen na een klacht van 26/10/21 , de klantendienst laat meer dan te wensen over. Ik zal het dan niet laten om verder te aan in dit dossier .Wim

VINTED

Naar: A. C.

04/12/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. C.

14/12/2021

Hello,Thank you for contacting us.For security purposes, in order for us to help the member solve her issue, we do need them to contact us directly from their profile.Best wishes,Josheph Team Vinted

A. C.

Naar: VINTED

15/12/2021

Hello , We hebben al meerdere malen rechtstreeks via het profiel contact opgenomen tot op vandaag , 8 weken na de feiten zonder resultaat . Dus drie ik nogmaals aan om dit probleem op te lossen.Mvg , Wim

VINTED

Naar: A. C.

15/12/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. C.

15/12/2021

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform