Terug

Aankoop door kind in App Roblox

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Apple Belgium

15/03/2019

Ik heb afgelopen zondag voor mijn zoon een kleine aankoop van 1,09 euro gedaan in de App Store. Ik voor die aankoop mijn CVC-code ingetikt. Mijn zoon had een dag eerder een nieuwe Ipad gekregen, de zoveelste in ons gezin. Na die aankoop heeft hij blijkbaar een vingerafdruk geregistreerd op zijn Ipad en werd deze zonder mijn toestemming gekoppeld aan die Mastercard, terwijl op onze andere Ipads altijd het Ituneswachtwoord dient ingegeven te worden om een aankoop te autoriseren.

Berichten (3)

Apple Belgium

Naar: B. V.

18/03/2019

Beste heer Vanduffel,Bedankt voor uw bericht aan Apple. Om aankopen bij de iTunes store te betwisten evenals om uw veiligheidsmaatregelen op uw toestellen te wijzigen, kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de AppleCare afdeling op het volgende nummer:  070 700 772 (BE). Zij gaan zowel over vragen over iTunes als over technische vragen zoals accountbeveiliging.Met vriendelijke groetAlexanderApple Distribution InternationalOn March 15, 2019 at 15:36:21 :PM GMT, klachtenbox@test-aankoop.be

B. V.

Naar: Apple Belgium

18/03/2019

Bedankt Apple voor de snelle rechtzetting en de refund. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.Met vriendelijke groeten, Bart Vanduffel

Apple Belgium

Naar: B. V.

19/03/2019

Beste heer Vanduffel,Bedankt voor het bericht aan Apple.Je bent nu in contact gekomen met de afdeling die bestaande bestellingen van onze Apple Online Store behandelt. Aangezien je vraag een kwestie is voor onze iTunes/AppStoreafdeling, wil ik je voor de beste assistentie graag naar hen doorverwijzen.  Deze afdeling kun je via onze support pagina voor de iTunes en AppStore bereiken:s:support.apple.com/nl-nl/ituness:support.apple.com/nl-be/itunesMijn collega's aldaar staan je graag te woord om je vraag/opmerking te beantwoorden.Met vriendelijke groet,AlexanderApple StoreApple Distribution InternationalOn March 18, 2019 at 12:42:05 :PM GMT, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform