Beste,Ik ben teleurgesteld in het antwoord dat ik hierboven gekregen heb. Ik heb een bestelling geplaatst via de FNAC Online Webshop waar jullie mijns inziens toch wel de verantwoordelijke voor zijn. Ook heb ik mijn betaling gedaan naar een rekeningnummer niet in Hong Kong, waar we uiteindelijk zijn achtergekomen door de douane-factuur van UPS te hebben ontvangen. Het rekeningnummer waarnaar wij de betaling gedaan hebben is dat van “FNAC Direct SA Ivry Cede” wat niets met de verkoper te maken heeft, dus jullie storten mijn betaling door naar de originele verkoper aan het ander eind van de wereld, dus zijn jullie hierin als tussenpersoon mijn enige directe contactpersoon.Toen wij erachter kwamen dat de verkoper niet binnen Europa zat, was de bestelling al onherroepelijk geplaatst. Na telefonisch contact met de helpdesk, kreeg ik het advies van de medewerker dat wij het pakket moesten weigeren waardoor het zou teruggestuurd worden. Dit gedaan te hebben lag het pakket enkele weken bij UPS in een depot, dit omdat invoerrechten niet betaald zijn. Bij de bestelling stond er duidelijk omschreven dat de verzending “gratis” zou zijn. Nu gratis mijns inziens is dat er “niets”betaald dient te worden. Nu heb ik al 12€ moeten betalen om zeker te zijn dat het pakketje terug gezonden wordt naar Hong Kong waar de verkoper zich bevindt. Na het lezen van de recenties van de verkoper hebben wij geconstateerd dat we niet de enige zijn die op de manier zijn om de tuin geleid. Ik hoop dat alsnog het pakketje terug bij de verkoper aankomt en dat wij ons geld alsnog terug krijgen, want het gaat hier wel om een bedrag van 549€ ! En de zo verhoopte kerst-kado is nu eigenlijk een zuur kado geworden want als alles goed zou komen, dan hebben wij 12€ betaald om een pakketje heen en weer te laten sturen van Hong Kong naar België en terug.Ik heb reeds van het begin via de online portal gecommuniceerd dat het pakketje niet aanvaard is en terug gestuurd zal worden, helaas loopt dit niet zo vlot als ik verwacht had. Wij hebben al bij vele winkels waaronder CoolBlue Bol.com, Mediamarkt en menig andere winkels online aankopen gedaan en zijn daar steeds correct verder geholpen, ook bij het terugsturen van goederen en/of klachten bij de goederen. Deze service hadden wij bij FNAC ook verwacht, daar jullie ook een bekende naam zijn waarbij wij graag met vertrouwen winkelen online of in de winkel, wat bij deze een serieuze twijfel bij ons heeft opgelopen. Het is jammer dat een slechte online ervaring ons hierbij een blijvende negatieve indruk zou kunnen veroorzaken.Wij hadden van jullie, FNAC, meer medewerking en opvolging verwacht daar jullie de verantwoordelijke van de Online Webshop zijn en dat wij de betaling aan jullie gedaan hebben.Wij hopen alsnog op een goede afloop en behouden het recht jullie verder op de hoogte te houden, en zullen jullie mogelijk nog contacteren moest dit niet in orde komen.Met vriendelijke groeten,Mees - Maertens0496 / 59 66 88