Jullie motto:TELENET KLANTENPRIJSSTRAFFE KORTINGEN.HET HELE JAAR DOORVOOR TELENET-KLANTENOp heden hebben we een toestel gekocht via een actie 'Mijn toestellen' voor telenet klanten. normale levering is 2dagen. Ondertussen zijn we 4 weken verder.Bij telefonisch contact 1 kon niemand ons iets zeggenBij telefonisch contact 2 werden we van het kastje naar de muur gestuurd en zou een medewerker terugbellen?Bij telefonisch contact 3 hadden we zelf vernomen dat de tv toestellen 'out of stock' zijn... dit werd op de man af gevraagd en toen werd bevestigd dat deze inderdaad niet meer beschikbaar zijn, maar wel in bestelling zijn.Bij telefonisch contact 4 hebben we geen enkele info over levertijden... triestig want wij moeten ook onze factuurdata naleven.Toestellen verkopen zonder dat ze beschikbaar zijn lijkt me vreemd.Een antwoord blijft nog steeds uit!Compensaties worden niet gegeven, dit voor een trouwe klant (lees trouwe klant over meerdere jaren heen).We wensen dat alle mensen op de hoogte zijn van deze praktijken...Ik stel voor dat we zeggen dat onze centen op zijn en we gaan betalen als we terug centen hebben... sorry telenet, je moet nog 2 maanden wachten, of nog beter, sorry Telenet ik heb nog geen zicht wanneer er geld op onze rekening gaat komen. De macht van de machine tegen de kleine garnaal die altijd mooi zijn facturen moet betalen.Wij wensen compensatie en antwoord op onze vraag.groetjes,De kleine garnaal