Ondanks verschillende interventies door proximus techniekers blijft een oplossing uit. Vandaag loopt de emmer over, sinds 16u45 op 04.05.22 heb ik GEEN signaal meer op de aansluiting.Reeds meer dan één maand ondervindt ik die problemen. Op 29.03.22, na telefonisch contact met de helpdesk wordt me een nieuwe bbox opgestuurd. Echter bij levering blijkt het een tv decoder te zijn. Vergissing, terug contact met helpdesk. Op 30.03.22 nieuwe levering, ditmaal een bbox3. Dit is niet correct, op 31.03.22 ontvang ik eindelijk de correcte bbox 3V+. Op 01.04.22 komt een technieker langs die een volgend hem laatste nieuwe model van de bbox 3V+ bij heeft en die geïnstalleerd wordt.Intussen zijn er al techniekers langs gekomen op 12.04.22, op 13.04.22 (kwam niet opdagen, niet verwittigd), op 29.04.22, op 30.04.22, op 04.05.22 (opnieuw niet komen opdagen , noch verwittigd). Een volgende afspraak is voorzien op 05.05.2022...Intussen heb ik ook een beperkt schema kunnen opmaken van de vele onderbrekingen van het signaal.Genoteerde onderbrekingen zijn, op vrijdag 29.04.22, om 17u07, 18u21, 22u05 (foutcode P134 en P0001). Op zaterdag 30.04.22, om 10u05, om 10u11. Op zondag 01.05.22 en maandag 02.05.22, verschillende onderbrekingen. Op dinsdag 03.05.22, om 17u36, om 17u42, om 17u43, om 17u45, om 18u10, om 18u17, om 18u31 en om 22u02. Tenslotte op woensdag 04.05.22, om 16u51 en vanaf 17u45 gewoonweg geen signaal meer, dus geen internet noch televisie, zelfs na 2 rebooten van de bbox.Mijn woning staat vol domotica systemen die afhankelijk zijn van een goed functioneren zonder haperingen of signaalverlies van een stabiele internetverbinding. Telkens een technieker langs komt duikt een ander probleem op. Doch geen enkele technieker is er al in geslaagd om een oplossing voor het signaal te vinden. Telkens komt er na mijn bellen met de helpdesk weer een andere technieker langs.Ook mijn alarm installatie heeft een goede en betrouwbare verbinding nodig. Telkens weer moet ik de alarmcentrale erop wijzen dat de problemen zich bij Proximus stellen.Wanneer komt het bedrijf met een duurzame oplossing??