Terug

Aanhoudende technische problemen met Scarlet decoder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Scarlet

24/10/2023

Beste,Enkele maanden geleden contacteerde ik jullie in verband met een technisch problemen bij onze Scarlet decoder. Geprogrammeerde opnames gebeurden niet of maar half, terwijl ze wel niet meer kunnen verwijderd worden, of bij het pauzeren kwam er telkens een scherm met de boodschap U moet een abonnement hebben om TV Replay om toegang te krijgen tot deze functie. Bovendien is het heel moeilijk om dit scherm terug te sluiten en moet ik vaak gewoon mijn tv opnieuw opstarten.Jullie vroegen ons jullie te contacteren op het nummer 02?275 27 27, maar blijkt dat jullie daarop heel moeilijk te bereiken zijn. Zelfs tijdens de werkuren op mijn verlofdag hang ik zodanig lang aan de lijn dat een computerstem mij zegt gewoon op te geven en later nog eens te proberen. Vandaar dat ik het langs deze weg opnieuw probeer.Ondertussen heb ik al een volledige reset van de decoder geprobeerd, zoals beschreven op jullie website. Dit hielp even, maar al snel kwamen de problemen terug. Sinds enkele weken is het nog erger geworden: elke keer dat ik verander van kanaal komt het scherm met de boodschap U moet een abonnement hebben om TV Replay om toegang te krijgen tot deze functie. Zie ook de toegevoegde afbeelding ter verduidelijking.Ik had dan ook graag snel een effectieve oplossing gezien voor dit frustrerend probleem, in plaats van een antwoord om jullie te bellen. Dat lukt immers toch niet en ikzelf ben ook heel moeilijk te bereiken tijdens de werkuren. Indien jullie nog informatie nodig hebben van mij om dit probleem verder te beschrijven, dan bezorg ik jullie dit graag digitaal.Alvast bedankt.

Berichten (5)

Scarlet

Naar: R. V.

25/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01902875-26 met als Scarlet referentie 15430783 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat de optie niet geactiveerd werd in uw bestelling. We hebben vandaag deze optie TV Replay aan 3,00 euromaand besteld. Deze zal effectief binnen 24u actief worden.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

R. V.

Naar: Scarlet

25/10/2023

Beste,Dit is niet het resultaat dat wij wensten te bekomen. Wij hebben helemaal geen behoefte aan TV Replay en willen dan ook absoluut hier niet voor betalen.Het probleem is dat de melding over TV Replay continu tevoorschijn komt, zelfs wanneer we handelingen doen die niets met TV Replay te maken hebben, zoals bijvoorbeeld het verzetten van het kanaal.Dit is trouwens geen uitzonderlijk probleem: zie ook https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/foutmelding-u-moet-een-abonnement-hebben-op-tv-replay-om-deze-functie-te-kunnen-gebruiken-52901De voorgestelde oplossing op dit forum om de decoder te resetten, werkt echter bij ons niet.

Scarlet

Naar: R. V.

27/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01902875-26 met als Scarlet referentie 15430783 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat wij een dossier hebben opgemaakt om een swap decoder te laten opsturen. Deze zal per post opgestuurd worden.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

R. V.

Naar: Scarlet

27/10/2023

Beste,Alvast bedankt.Kunt u ook nog bevestigen dat de activering van TV Replay, waar wij niet om gevraagd hadden, geannuleerd wordt en ons daarvoor ook geen geld wordt aangerekend?Alvast bedankt.

Scarlet

Naar: R. V.

30/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01902875-26 met als Scarlet referentie 15430783 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u bevestigen dat de optie TV Replay geannuleerd werd en deze zal ook niet gefactureerd worden.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform