Terug

Aanhoudende problemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Telenet

20/04/2024

Beste, vorig jaar (juli 2023) stappen we op jullie aanraden over van Wigo naar One pakket. We zouden meer krijgen voor ons geld. Was dat maar waar. A sinds de overstap hebben we geen terugkijk TV meer behalve op ons sportpakket. Elke keer ik bel naar de technische dienst of langsga bij een erkend Telenet punt word er een ticket aangemaakt met de belofte dat dit binnen de week verholpen zou worden. Eerlijkheid gebiedt mij dat mij verteld werd in begin Augustus 2023 dat dit een bekend probleem was. Nu dat gekende probleem zou ondertussen wel al opgelost zijn behalve bij ons. We betalen daar wel voor elke maand voor een dienst waar we nooit gebruik van kunnen maken. N’aurait 8 maand verder had ik graag dat het probleem opgelost geraakt ik betaal elke maand een aanzienlijk bedrag voor jullie diensten dus wil ik deze wel allemaal kunnen gebruiken. En vraag ik zolang er geen oplossing is een vergoeding voor de geleden schade van het niet kunnen gebruiken van deze dienst.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform