Terug

Aanhoudende problemen zonder resultaat - Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Telenet

02/03/2023

Beste, Vaak valt bij ons het internet gewoon uit op onregelmatige basis voor onregelmatige tijd. We hebben meermaals contact opgenomen en techniekers over de vloer gehad. Elk met een andere uitleg en aanpak, vaak elkaar tegensprekend. Steeds opnieuw een oplossing 'gevonden' die maar enkele dagen stand hielp en hetzelfde probleem kwam terug. Dit houdt nu al een jaar aan. Zowel mijn vriend als mezelf kunnen hierdoor niet van thuiswerken door het instabiele internet en foutmeldinging die hun apparatuur geeft. Zorgt voor vele frustraties, lange wachttijden aan telefoon en verlof nemen voor de zoveelste technieker. Uit de vele gesprekken met techniekers en helpdesk krijgen wij het gevoel dat sommige zaken door elkaar ongedaan worden gemaakt. Voorbeeld hiervan is het vastzetten van IPadres. De ene zegt dat dit moet gebeuren, doet dit en wanneer de volgende langskomt vernemen we dat de vorige dit niet heeft gedaan/ongedaan gemaakt is geweest door een andere werknemer.

Berichten (2)

Telenet

Naar: L. D.

13/03/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=%2B9RX2d21GrcYHvfqYRgLMFmFMemZQR0gX96FUcT33sBZOQcRVuiWKxFgFGD%2BVX5HTFzutCfYfgCKw8BuLolpaaCTfbP%2B%2B4

Telenet

Naar: L. D.

16/03/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=tQdtXTw%2BYcCzQ3uFkANiX82Tv4knRBf60XsPyS8Ocf9wCgFw8V4yozZ212IsYf7OLQsGlRmqdXCD82huyVBRceAD8StttR


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform