Beste, Wegens stopzetting van mijn Telenet-abonnement nav een verhuis diende ik mijn digicorder en modem in te leveren voor een bep. datum in december 2021. Indien ik dit niet deed werden beide producten aangerekend. Beide producten ruim voor de voorziene datum ingeleverd, maar toch ging er eind december bijna 300 euro van mijn rekening - wegens zogezegd niet inleveren van de digicorder en modem. Onmiddellijk contact opgenomen met de Telenet klantendienst. Betrof een fout van Telenet en dit bedrag zou in de eerste week van januari teruggestort worden. Dit was echter niet het geval. Opnieuw contact opgenomen met Telenet waarbij ik dan moest vernemen dat het bedrag rond 18 januari zou teruggestort worden - zonder enige uitleg waarom pas 18 januari. Mijn beklag hierover gedaan om te vernemen dat het bedrag pas op 18 januari zou teruggestort worden omdat mijn aanrekeningen telkens op die datum plaatsvonden. Klonk logisch. Op 19 januari nog steeds niets teruggestort gekregen, dus opnieuw contact opgenomen met Telenet. Kreeg ik te horen dat dit tot 5 (!!!) werkdagen kon duren, dus ten laatste 24 januari. Op 24 januari opnieuw contact opgenomen en er werd een nieuw dossier aangemaakt. Vandaag 25 januari heb ik nog steeds niets teruggestort gekregen. Bijna 1 maand na het onterecht aanrekenen van bijna 300 euro. Na 5 contactnames krijg ik als klant het gevoel dat ik gewoon NIET verder geholpen word. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Elke medewerker die ik te woord krijg vind dit voorval erg jammer, maar niemand die iets serieus lijkt te ondernemen. Als je als klant niet op tijd betaald worden je diensten wel heel snel on hold gezet... Mijn stopzetting was tijdelijk, wegens bouw van een nieuwe woning, maar door deze verschrikkelijke ervaring weet ik niet of ik nadien terug klant wil worden.