Terug

aanhoudende problemen met service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: LAND ROVER

08/08/2022

eerst een opsomming van de situatie Onze wagen is opgehaald na pech op 23/07/2022Wij hebben pas op 24/07/2022 een vervangwagen gekregen De wagen is op 23/07/2022 afgeleverd in Landrover Ter Steene Oostende Daar kregen we te horen dat er pas “ten vroegste” op 15/08/2022 een diagnose kon worden opgesteldNa telefonisch onderhoud met jullie en met de telefonische belofte dat er direct een diagnose zou kunnen worden uitgevoerd (door landrover asse) werd hij op 27/07/2022 afgeleverd in Landrover Asse Daar wij “NADIEN” pas te horen kregen dat er “OOK” geen tijd was om een diagnose te stellen , en wij voor zaken naar London moesten , en dit niet mocht met de vervangwagen van VAB land rover assistance , hebben wij de vervangwagen afgeleverd in Landrover Asse en een wagen van hen gebruikt Pas op 06/08/2022 hebben wij een diagnose gekregen van landrover Asse Deze luid dat er een hele opsomming met problemen zijn die onder garantie vallen (real garant) , deze werd dan ook aangevraagdNu op 08/08/2022 staan we nog nergens , geen vooruitzicht wanneer we onze wagen terug krijgen , ook krijgen we te horen dat de kosten van de verlenging en noodzaak van een vervangwagen (die gecreëerd is door slecht service , loze beloften , en serieuze kwaliteitsproblemen) door ons zelf zouden moeten bekostigd worden Wij willen daardoor officieel klacht indienen voor de overlast en problemen dat dit ons heeft bezorgd en willen ook de kost van de extra huurwagen vergoed zien .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform