Beste,Ik heb een Ico Vit Exclusiv laten installeren in 2013 en sinds het begin problemen. De loodgieters die de ketel komen repareren heb ik al blauw betaald en elke loodgieter meldt mij: de combinatie Vaillant en mazout is kl*ten. Ik vraag me af waarom Vaillant dit verkoopt! Weer in panne gevallen in oktober, mijn loodgieter belt Vaillant op 12/10 met de melding dat de ventilator kapot is, technieker komt langs op 16/10 maar heeft niets bij: 137,54E. Zijn uitleg: de Vaillant telefonisten geven dit niet door aan de techniekers! Geldklopperij dus. Uiteindelijk wordt het probleem verholpen - na 10 dagen zonder verwarming of warm water te hebben gezeten: totale kost is 1.000,00EDe ketel is opnieuw in panne gevallen op 2/12. De technieker van Vaillant kan pas langskomen op 14/12!!!! Dus nu 12 dagen in een koud huis zonder warm water. Ik dacht dat warm water en verwarming basisbehoeften zijn... Ik wil zo lang niet wachten, ik wil de planning niet maken maar misschien moet Vaillant meer techniekers aannemen zodat hun klanten niet in de kou blijven staan!