Geachte Heer, Mevrouw,
Op 2 november kocht ik een:
- Wasmachine MIELE WWA 120 WCS
- Condensdroogkast met warmtepomp
MIELE TWC 640 WP
- Inbouw koelkast (koel/vries) BOSCH KIN86VFE0
- Tussenstuk wasmachine & droogkast WPRO 2-IN-1 KIT SUPERPOSITION
- Waterverwachter WPRO MAGN.WATER COND.
in de Vanden Borre online winkel en betaalde ik € 3.191,94.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering en installatie op 17 november zou plaatsvinden. De goederen zullen blijkbaar pas geinstalleerd worden op 5 december, een volle 19 dagen later dan overeengekomen.
Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokkend. We zijn net verhuisd naar een nieuw appartement en door de incompetentie van Vanden Borre zitten we 19 dagen zonder koelkast, diepvries, wasmachine en droogkas.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van € 3.191,94 wordt geraamd.
Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Betalingsbewijs