Terug

Aanhoudende problemen met decoder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Proximus

02/01/2022

Beste, ik heb het voorbije jaar al meerdere problemen gehad met de decoders van Proximus.De eerste 2 decoders, type V5 blokkeerde om de haverklap. In het begin onderbrekingen van het beeld. Dit werd erger en uiteindelijk bleef het beeld stilstaan en de enige manier om terug te kunnen kijken was recetten. Soms meerdere keren per avond. Software opnieuw laden kost tijd, dus rustig een filmpje zien was er niet bij.Ruim 6 weken geleden nam ik contact op met 080022800. Die vrouw zei dat de modem moest geüpdate worden. Probleem niet opgelost.Terug contact opgenomen met 080022800. Die man, misschien de enige verstandige die ik aan de lijn heb gehad, zei dat het een bekend probleem was met de software van de decoders V5 en ook de V6.Hij beloofde een V7 op te sturen die op volledig andere software werkt. Android. Wat krijg ik aan. Een V6. Vanaf de eerste dag regelmatig schokkerig beeld. Telkens korte onderbrekingen, meerdere malen iets geprogrammeerd dat uiteindelijk niet opgenomen bleek te zijn, terug kijken van een bv voorgaand feuilleton lukt niet (een fractie van een seconde zie je dat voorgaande feuilleton en dan springt het beeld terug op het lopende programma.Terug contact opgenomen met 080022800. “Haha, dat probleem ken ik. We veranderen het Wifi kanaal want dat waar u nu opzit is druk bezet.Probleem niet opgelost. Terug contact opgenomen met 080022800. “Haha, dat ken ik, je moet een nieuwe HDMI kabel installeren tussen decoder en TV. Terug contact opgenomen met 080022800.Dat was op 22/12/2021. Ze zouden gegarandeerd terug bellen op 23/12/2021.Aangezien het een loze belofte was, afgelopen week terug contact opgenomen met 080022800 en die zei dat het een technische storing was op het net waar Proximus juist mee kampten. Probleem nog niet opgelost.Is uw personeel zo dom en totaal niet onderlegd of spelen jullie graag met de klanten hun voeten.Wat wil ik? Gratis omruilen naar de decoder V7 waar die enige verstandige man over gesproken heeft. En terugbetaling van een maandje abonnement geld zou een mooie geste zijn voor de aanhoudende problemen die al 12 maanden aanslepen.Telefonisch contact levert geen resultaat en een mail rechtstreeks sturen kan blijkbaar niet, vandaar een mail via deze weg.Vriendelijke groeten,Herman Van Daele Klantnummer 608128523Bouwelse Steenweg 42 bus 102 – 2280 Grobbendonk014/58 20 52

Berichten (4)

Proximus

Naar: H. V.

03/01/2022

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192983630941]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

H. V.

Naar: Proximus

05/01/2022

Vandaag is er een technieker een decoder V7 komen installeren. Hij heeft geen uitleg gegeven. Ik kan op de afstand bediening geen knopje vinden om naar de opgenomen programma's te gaan. Contact opgenomen met 080022800. Ik vroeg om hulp en die dommerik zei dat ik maar iemand moest zoeken die me wegwijs kon maken.Van miserie werk ik nu terug met de V6, storingen erbij genomen. Doe iets, zorg voor de service

Proximus

Naar: H. V.

06/01/2022

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192983739629]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: H. V.

07/01/2022

Beste,Bij deze bevestig ik dat de klant de nodige informatie heeft gekregen bij een telefonisch contact + contact via email.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-01-02-10.06.06.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192983784871]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192983784871]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform