Al kort na de ingebruikname van het apparaat (AEG Combi Microgolf) zijn er technische problemen geweest. Hierdoor zijn al verschillende techniekers langsgeweest om stukken te vervangen en herstellingen uit te voeren. Telkens na lang wachten op wisselstukken was het probleem uiteindelijk wel verholpen.Dit neemt echter niet weg dat ik tekens een lange tijd (verschillende weken) met een defect toestel opgezadeld zit.Nu is de maat een beetje vol, de laatste 2 herstellingen, op maandag 14 maart was heel tevreden met de technieker die toen is langsgeweest, de man was vriendelijk en behulpzaam, hij heeft mijn grillfunctie nog eens goed gecontroleerd op mijn vraag en alles verliep perfect.Helaas iets meer dan 2 weken later kon ik mijn toestel terug niet meer gebruiken, deze keer was het slot van de oven volledig kapot en kon de deur niet meer dicht. Op 7 april is er dan diezelfde technieker langsgeweest en het slot gerepareerd. Deze herstelling was helaas van nog kortere duur en 4 dagen was het toestel terug onbruikbaar met hetzelfde probleem van het slot.Dit toestel is nog geen jaar oud en toch zijn er al zoveel problemen opgedoken, ik denk dat mijn vraag naar een volledig nieuw toestel niet te ver gezocht is, hiermee kan ik echt niet verder.Er is duidelijk iets mis als er al 7 herstellingsbezoeken nodig zijn in het eerste jaar van ingebruikname.De mensen van de klachtendienst zijn helemaal niet behulpzaam, vorige week heb ik 3 keer gebeld om een oplossing te zoeken voor het probleem, en telkens werd ik afgewimpeld met de belofte dat er een medewerker mij terug zou opbellen om een afspraak te maken met een technieker. Helaas een week later nog altijd niemand gebeld.