Terug

Aanhoudende problemen masterstrijksysteem Miele B1847

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MIELE

09/05/2016

Aankoop strijksysteem Miele B18471. Steeds water op wasgoed bij het strijken -> Interventie Miele 12/11/2013 : aanpassen ontkalkingstijd-het probleem bleef en heeft de verkoper het strijkijzer vervangen door een nieuw van hetzelfde model. Op 24/06/2014 heeft de verkoper het hele strijksysteem vervangen door een nieuw van hetzelfde model maar na aanhoudend waterverlies heeft Dhr. Decoster van de firma Miele het strijkijzer vervangen door het nieuwste model (tot op heden geen enkel probleem meer)2. Ondertussen kreeg ik last met het restwaterlade waarvoor Miele meerdere malen op bezoek is geweest, nl. 11/03/2014: opschuren en plooien contacten v/d restwaterlade, 15/04/2014: inrerventie Miele: vervangen van de contactjes v/d restwaterlade, 07/05/2015: interventie Miele : ombouwen restwaterlade en vervangen restwaterlade, zomer 2015: blokkeert tijdens ontkalken -> via tel. met Dhr. Decoster werd het strijksysteem gedeblokkeerd, 29/10/2015: inerventie Miele voor het opnieuw deblokkeren, 22/03/2016: interventie Miele voor het opnieuw deblokkeren, 11/04/2016 tel door Dhr. Decoster gedeblokkeerd en heeft een nieuw restwaterlade opgestuurd, 21/04/2016: strijksysteem blokkeert bij ontkalken dit werd tel. opgelost door Miele, 02/05/2016: interventie Miele voor deblokkeren toestel - restwaterlade geeft foutmelding.Na elk probleem het ik contact gehad met zowel de verkoper als de firma Miele die mij zo eerst wel hielpen maar nooit een blijvende oplossing konden bieden. Nu proberen ze het probleem bij mij te leggen en schepen mij af met een anderstalige technieker. Door de aanhoudende problemen, ook bij andere klanten, wil onze verkoper (STAC Aalst) de toestellen in kwestie niet meer verkopen.Tot slot wil ik nog melden dat meneer Decoster van Miele mijn garantie op het toestel verlengd bij de vervanging van het toestel in de zomer van 2014. Concreet verloopt deze garantie eind juni 2016 maar aangezien ik nog steeds allerlei problemen ondervind waar maar geen oplossing kan voor gevonden worden, zal deze termijn waarschijnlijk verstrijken en ben ik nog steeds niet verder geholpen. Bij deze weiger ik dan ook nog eens 200 euro te moeten betalen om de garantie met 8 jaar te verlengen.

Berichten (1)

MIELE

Naar: A. C.

27/05/2016

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform