Terug

Aanhoudende problemen Fiber Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Proximus

28/02/2019

Sinds augustus kamp ik met problemen met Proximus. Op 5 augustus diende ik een aanvraag voor verhuis in. Omwille van problemen met glasvezel heeft men mij pas internet kunnen geven in oktober. Dat was eeng gewone internetaansluiting aangezien glasvezel niet mogelijk was tot eind december.Er zijn bij de installatie dan ook nog enkele problemen geweest - er was een technieker die zogezegd de blauwe kast niet vond waar de bekabeling aankomt in het gebouw. Deze bekabeling was nochtans duidelijk zichtbaar.Begin november heeft men beslist mij toch op glasvezel te plaatsen. Vanaf dat moment werden er foute facturen opgemaakt omwille van meerdere pakketten die actief waren op mijn adres. Dit werd steeds rechtgezet in de vorm van creditnota's, maar er moest wekelijks gebeld worden om dit recht te zetten.Sinds januari kamp ik met technische problemen: twee maal was er geen internetconnectie door problemen met de bekabeling. En deze week werkt het internet, maar krijg ik geen televisieaansluiting. De techniekers die deze ochtend zijn langsgeweest konden mij niet verder helpen aangezien ze hebben moeten constateren dat het hele gebouw afgesloten is van de Proximus televisieservice. Men heeft ons hierover niet op de hoogte gebracht. Men kan zelfs niet zeggen hoe lang dit gaat duren.Ik heb de afgelopen maanden al rond de 50 telefoons gedaan met de klantendienst en ik heb 6 keer techniekers over de vloer gehad (waar ik steeds vakantie voor moet nemen). Dit loopt de spuigaten uit. Bovendien heeft Proximus een monopoliepositie in Brussel, waardoor men toch wel met de rug tegen de muur wordt gezet.

Berichten (2)

Proximus

Naar: D. D.

28/02/2019

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerdProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192952096593]

Proximus

Naar: D. D.

01/03/2019

Beste meneer De Clerck,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,AnitaHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192952156408]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform