Terug

Aanhoudende problematiek Atrias

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FLUVIUS

07/05/2024

GeachteOok via dit platform maak ik publiekelijk kenbaar dat mijn EAN-code op de uitvallijst staat. Ik ontvang al maanden geen facturen meer. Met vriendelijke groetArthur C

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: A. C.

13/05/2024

Beste heer CoudronIk heb uw klacht goed ontvangen.Zoals u al weet, staat uw EAN-code nog op de uitvallijst.Fluvius heeft hieromtrent klacht met referentie 1000286558 in behandeling genomen. U wordt verder op de hoogte gehouden via de betrokken dienst van Fluvius van zodra er verandering is in uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

A. C.

Naar: FLUVIUS

13/05/2024

Dag Klachtenbeheer FluviusZoals u al weet kan zo'n EAN-code bijzonder lang op deze uitvallijst staan. Uw antwoord biedt geen toegevoegde waarde aan mij als klant. Ik verwacht een concrete oplossing voor dit probleem.Met vriendelijke groet

FLUVIUS

Naar: A. C.

13/05/2024

Beste heer CoudronIk begrijp uw reactie, maar ik kan u geen oplossing bezorgen vanuit mijn dienst.Fluvius werkt mee aan een oplossing voor het probleem, maar dit bevindt zich op IT-niveau, dus dit wordt door de betrokken dienst opgevolgd.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

A. C.

Naar: FLUVIUS

30/05/2024

Alsnog biedt jullie antwoord geen toegevoegde waarde richting een concrete oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform