Terug

Aanhoudende netwerkonderbrekingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

B. L.

Naar: Telenet

16/06/2024

Sinds maanden worden we geconfronteerd met regelmatige onderbrekingen van het netwerk. De ganse straat klaagt. Telenet stuurt de mensen met een kluitje in het riet door te beweren dat het aantal onderbrekingen zeer beperkt was, dat het een probleem met de router betreft, dat er werken zijn (maar niemand werd ingelicht), enz… Ook ikzelf diende klacht in maar heb nooit enige feedback gekregen. Een kleine opsomming van de onderbrekingen waarvan ik zeker kan zeggen dat ze meerdere mensen in de straat troffen : 25/2, 12/3, 26/3, 21/4, 1/5, 6/5, 12/5, 14/5, 25/5, 26/5. (Zoals je ziet lopen de meldingen op in de tijd omdat de ergernis zich opstapelt) Mensen werken van thuis, soms met twee, kinderen volgen online lessen, … bij elke onderbreking leidt dit tot frustratie en boosheid. En steeds moeten we maar meer betalen ! Mogen wij alstublieft de service krijgen voor de dure abonnementen die we betalen ? En een compensatie voor de gelden ongemakken, lijkt me zéér op zijn plaats.

Berichten (2)

B. L.

Naar: Telenet

17/07/2024

Beste, Jullie technische medewerker is langsgeweest op zaterdag 29/06/2024. Hij heeft de “paddestoel” van Telenet vooraan in onze tuin gecontroleerd en geen afwijkingen vastgesteld. Toen ik hem de huisnummers in de straat doorgaf die dezelfde (gelijktijdige) problemen ondervonden, zei hij dat hij dit verder intern ging opnemen om het netwerk in de straat te laten controleren. Wij hebben sindsdien niks meer gehoord. Kan U ons een stand van zaken geven ? We zijn intussen bijna 3 weken verder.

Telenet

Naar: B. L.

18/07/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-27994424 Hallo Bert,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Vriendelijke groeten,Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Bemiddeling door Testaankoop 02 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform