In 2018 kocht ik mij een (2de-hands) Mercedes c200. Ik heb hier nooit problemen mee gehad (ook geen ongevallen) tot in september 2020 de problemen begonnen: zeer regelmatig ging het alarmlichtje 'motorstoring' aan. Aan het rijgedrag was niets te merken, maar voor alle zekerheid liet ik dit maar even checken in de garage. Bij KP Motors (waar ik de wagen kocht) vond men het probleem niet, en men stuurde mij door naar de Mercedes garage. Dit werd dan garage Smedts (in Aarschot), waar ik al eerder was geweest voor reset van de software ikv. een terugroepactie van Mercedes.Ook daar was het een zoektocht naar wat het probleem was. En elke keer was het iets anders. Er gebeurden altijd herstellingen aan de wagen, en het probleem leek altijd opgelost, maar enkele dagen later ging het alarmlichtje weer aan. Gevolg: wagen opnieuw in de garage, weer herstellingen, én extra kosten.Intussen heb ik sinds september 2020 bijna 3500€ kosten gehad aan mijn wagen, en het blijft maar duren: op 30/07/2021 is mijn wagen nog maar eens binnen moeten gaan in de garage. Verdict: 711,09€Ik vind het vooral erg problematisch dat ik niet 'gerust' kan zijn: ik ging ervan uit, als ik mij een Mercedes aanschaf, dat ik een degelijke wagen heb, waar ik weinig tot geen problemen mee zou hebben. Het tegendeel blijkt nu waar te zijn! De problemen met de wagen lijken bovendien m.i. geen gevolg te zijn van normale slijtage.Op zich heb ik weinig klachten over de service bij garage Smedts: mensen zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar zij konden mijn ongerustheid naar de toekomst toe (schrik voor wanneer volgende probleem opduikt) niet wegnemen, noch konden zij tegemoetkomen in één of andere vorm van compensatie.Ik nam al 2-maal (2 en 29/04/2021) contact (via email) met het Mercedes-Benz Customer Assistance Center, maar dit bracht geen oplossing. Op 4/08 deed ik een nieuwe poging, en vermeldde ik de klacht via TestAankoop.