BesteWe zijn sinds begin november 2019 geabonneerd op De Standaard. Meermaals ontvingen we de krant niet of werd de krant te laat geleverd. We ontvingen al meerdere weekends in november, december en januari en maart geen krant. We hebben dit steeds gemeld via het e-loket van destandaard.be en de chatfunctie. We wonen in een rustige buurt in Gent en onze brievenbus voldoet aan alle eisen die Bpost stelt. Buren ondervinden geen probleem met hun krantbezorging. Er werd ons beloofd dat onze klacht werd opgevolgd en dat we hierover op de hoogte zouden worden gehouden door de klantendienst. Tot op heden hebben we hierover geen bericht ontvangen van DeStandaard. Opnieuw de vraag aan De Standaard om dringend een gepaste oplossing te ontvangen. Een extra krantdag is geen oplossing maar enkel een verlenging van het probleem zolang we geen zekerheid hebben over de correcte levering. We kozen voor een abonnement om iedere zaterdag de standaard te lezen en niet om iedere zaterdag het e-loket te bezoeken en naar de krantenwinkel nog eens te betalen voor een krant die we reeds betaald hebben aan jullie. We willen zowel een oplossing voor de toekomst maar ook voor aantal keren dat we geen krant ontvingen. Indien dit niet mogelijk is dan vragen we een terugbetaling van het nog resterende, maar reeds betaalde, bedrag van ons abonnement.