Terug

Aanhoudende issues met Telenet Business

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. E.

Naar: Telenet

18/07/2019

Beste,aanhoudende problemen met domeinen en mailboxes geraken nog steeds niet opgelost, ondanks eindeloos herhaalde telefoons, mails, enz. Bij elk contact met de klantendienst begint men telkens opnieuw van 0 en na bijna een uur wordt de lijn verbroken. Issues zijn duidelijk en herhaaldelijk geformuleerd:- gebruiker am13390 wordt nergens getoond in mijn.telenet, website eraan gekoppeld kan niet aangepast worden- user am34343 aangemaakt met mailboxen, hier kan echter geen website aan gekoppeld worden- mails vanuit connessplus.eu komen zonder fout in outbox, maar worden niet verstuurd hierdoor heb ik een grote opdracht bij een klant verloren (ruim 100.000 Eur !!!)- connessplus.eu website is gekoppeld aan mijn privé account, mijn prive is dan weer gekoppeld aan business accountMijn business abonnement heeft nooit correct gewerkt, en er zal dan ook een klacht met eis tot schadevergoeding geopend worden tegen Telenet.Groet,Gianni EggermontCONNESSplus+ BVBA

Berichten (2)

Telenet

Naar: G. E.

25/07/2019

DATA NOT AVAILABLE

Telenet

Naar: G. E.

01/08/2019

Beste,Hiermee verwijzen wij naar onze eerdere toelichting van 25/07/2019.Onze technische dienst nam contact op met meneer Eggermont. De oplossing van de technische kant werd door beide partijen bevestigd.Na zelf contact te hebben genomen met meneer Eggermont heb ik een creditering gemaakt op de factuur van zijn Telenet diensten, gelijk aan factuur SI3325876 welke hij verkreeg via Telenet Hosting and Cloud.Op deze manier wordt dit van zijn lopende zaken in mindering gebracht en hoeft hij niet te wachten op een terugstorting.Hij zal de credit nota eersaags ontvangen.Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Indien u nog vragen heeft, aarzel niet om ons opnieuw te contacteren.Vriendelijke groeten,Toby Van CampenhoutCustomer RelationsLiersesteenweg 4, B-2800 Mechelenbusiness.telenet.be-----------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform