Terug

Aanhoudend probleem van geen warm water

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Bulex

17/03/2024

Voor Bulex kwam voor onderhoud van verwarmingsketel (verwarming en warm water op aardgas) op 02.01.2024 werkte die prima. Nadien kreeg ik problemen met toevoer warm water. Soms wel warm water, soms niet. Stand verzet van ECO naar 3, toen leek het weer even te werken maar uiteindelijk weer niet. Ik maakte nieuwe afspraak met Bulex op 04.03.2023. De technicus keek er nauwelijks naar en zei dat alles in orde was. Op dat moment was er idd warm water maar het probleem is net dat er soms wel is en soms niet. Nu zijn we 2 weken later en weer heb ik geen warm water. Reeds op 29.02.2024 stuurde ik een klacht omdat het probleem zo snel na het onderhoud kwam. Dat doet me denken dat men ofwel het onderhoud slecht doet, of een probleem veroorzaakt bij het onderhoud. Automatisch antwoord op de klacht zegt dat men binnen enkele werkDAGEN een antwoord krijgt. We zijn 3 weken verder, geen reactie. Nu heb ik weer een klacht verstuurdOmdat de ketel al 15 jaar oud is, vroeg ik ook aan technici of ik hem moet vervangen. Ze zeggen van niet. Ik krijg de indruk dat men voor de ketel wordt vervangen de klant nog zoveel mogelijk bezoeken van technici en herstellingen aansmeren.

Berichten (1)

Bulex

Naar: H. V.

17/03/2024

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform