Terug

Aanhoudend probleem met veel te harde matras

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: BeterBed.be

07/01/2019

Op 29/07/2018 heb ik een nieuwe boxspring en 2 matrassen van Miodormio aangekocht, met een totale waarde van €1822,49. Aangezien ikzelf een zeer slechte rug heb (hernia, scoliose en artrose) en mijn partner vaak last heeft van een ontsteking in haar schouder is een goede matras voor ons van groot belang. Tijdens het kiezen van onze matras in de winkel heb ik dit ook gemeld aan de verkoopster en had ons aangeraden de matras te nemen die we uiteindelijk gekocht hebben. De matras PV Miodormio II was volgens haar de zachtste die er was en toen we deze getest hebben in de winkel leek ons deze ideaal. Na levering van het nieuwe bed bleek dat de matras ontzettend hard was en helemaal niet hetzelfde was als die van in de winkel. We hebben de matras één week getest omdat we weten dat deze zich nog moet zetten maar het was ondragelijk om hierop te slapen, het leek alsof we op de grond sliepen. De week na levering heb ik contact opgenomen met Beter Bed Aartselaar, waar we deze gekocht hebben, om de situatie uit te leggen. De verkoopster had dit doorgegeven aan haar bazin want zij zelf kon ons niet helpen waardoor we telkens langer dienden te wachten aangezien de bazin niet elke dag aanwezig was. Na veel getelefoneer wist de bazin ons te vertellen dat het systeem vertragingen op liep waardoor ze ons probleem het niet meteen konden behandelen. Uiteindelijk is er een inspecteur langs geweest om de hardheid van de matrassen te controleren. Hij had tegen ons gezegd dat wij absoluut niet de zachtste matras hadden van Miodormio maar wel de hardste en dat we hiervoor zeker terug contact dienden op te nemen met Beter Bed Aartselaar. Wij zijn terug langs geweest in de winkel maar daar wist de verkoopster ons te vertellen dat de inspecteur dit niet had doorgegeven en hijzelf dus helemaal niet had gezegd dat de matrassen de hardste waren. Zeer erg om te horen en blijkbaar moet je in het vervolg alles filmen om een bewijs te hebben! De verkoopster had onze klacht nogmaals doorgestuurd en uiteindelijk gingen ze de 2 matrassen omruilen naar de juiste en kregen we enkele textielcheques ter compensatie voor de last. We gingen terug dezelfde 2 matrassen van PV Miodormio II krijgen maar deze keer met de juiste zachtheid. Niet dus... Na de omruiling bleek dat we gewoon weer dezelfde harde matrassen hadden gekregen en helemaal niet diegenen die van in de winkel. Voor de zoveelste keer zijn we terug naar de winkel geweest om dit te melden en de verkoopster meldde ons dat ze niets meer kan doen voor ons tenzij we een matras willen van een ander merk maar dit zou ons €300 extra kosten. Ze geeft ook telkens het excuus dat de matras van in de winkel er al jaren ligt en deze zo zacht is geworden door het uittesten van de klanten. Ikzelf slaap al maanden op de zetel aangezien het voor mij onmogelijk is om op deze matras te slapen. Voor mijn partner hebben we een oude (zachte!) matras gehaald bij familie zodat zij daar op kan slapen aangezien ook zij niet kan slapen op de matras van Beter Bed. We vinden dit écht niet kunnen en het kostte ons veel geld. Een bed heb je voor jaren maar met deze matrassen is het niet doenbaar om erop te slapen. Omdat we verder geen hulp meer krijgen en we maar extra zouden moeten betalen, hopen we écht dat Test Aankoop ons hierbij zou kunnen helpen!

Berichten (4)

BeterBed.be

Naar: S. S.

10/01/2019

Beste,Wij hebben deze klacht doorgestuurd naar onze directie.Gelieve met hen contact op te nemen .Met vriendelijke groet,Filiaal AartselaarAntwerpsesteenweg 65_12630AartselaarT 0032 38 08 05 74E aartselaar@beterbed.beIwww.beterbed.beGa samen met ons voor 100% Kijk op www.werkenbijbeterbed.nlDeze e-mail en eventueel meegezonden bestand(en) zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan, en gebruik door anderen, is niet toegestaan. Beter Bed Holding N.V. sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending. Aan dit elektronische bericht kunnen geen rechten worden ontleend inzake contractuele verplichtingen. Een verplichting wordt slechts per post verzonden en ondertekend door een daartoe bevoegd persoon. De bevoegde personen staan vermeld in het uittreksel van de Kamer van Koophandel 160.40.335 This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com

S. S.

Naar: BeterBed.be

12/01/2019

BesteHartelijk dank voor uw antwoord!Kan u mij vertellen tot wie van de directie ik mij moet richten aub?Heeft u een e-mailadres en/of telefoonnummer van deze persoon?Alvast hartelijk dank!Met vriendelijke groetSaskia Smet

S. S.

Naar: BeterBed.be

23/01/2019

BesteOp 12 januari had ik u reeds gemaild met de vraag tot wie ik mij moet richten van de directie om contact op te nemen i.v.m. ons aanhoudend probleem over de te harde matras.Zou u mij het nummer of het e-mailadres kunnen geven a.u.b.?Alvast bedankt.Met vriendelijke groetSaskia Smet

BeterBed.be

Naar: S. S.

23/01/2019

Beste,Ik heb dit reeds doorgestuurd naar onze klantendienst , die met de zaak bezig is.U kan zelf ook viainfo@beterbed.be reageren.Zodra ik hierover meer weet laat ik u dit weten.Met vriendelijke groet,Filiaal AartselaarAntwerpsesteenweg 65_12630AartselaarT 0032 38 08 05 74E aartselaar@beterbed.beIwww.beterbed.beGa samen met ons voor 100% Kijk op www.werkenbijbeterbed.nlDeze e-mail en eventueel meegezonden bestand(en) zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan, en gebruik door anderen, is niet toegestaan. Beter Bed Holding N.V. sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending. Aan dit elektronische bericht kunnen geen rechten worden ontleend inzake contractuele verplichtingen. Een verplichting wordt slechts per post verzonden en ondertekend door een daartoe bevoegd persoon. De bevoegde personen staan vermeld in het uittreksel van de Kamer van Koophandel 160.40.335 This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform