Terug

Aanhoudend bellen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. R.

Naar: Televentas

15/05/2025

Beste TELEVENTAS belt mij constant om te veranderen van energieleverancier. Ze zijn brutal en onbeleefd als ik hier niet op in ga

Berichten (1)

Televentas

Naar: B. R.

15/05/2025

Beste mevrouw, Ik heb uiteraard deze zaak voor u onderzocht. Wij hebben u gebeld aangaande de aanvraag tot energievergelijking die u afgelopen weekend invulde. Als u het contact met onze adviseur als onaangenaam ervaren hebt dan wil ik u daarvoor alvast mijn excuses aanbieden. Ik neem aan dat de afspraak om u terug te bellen, die tijdens het gesprek, gemaakt is geannuleerd mag worden? Ik zal dat dan ook voor u doen, indien ik voor u nog iets kan betekenen dan hoor ik dat graag. Ik wens u een prettige dag toe Met vriendelijke groeten With Kind Regards Stephanie Televentas Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 15 mei 2025 14:31 Aan: Info - Televentas info@televentas.be Onderwerp: Aanhoudend bellen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform