Terug

Aangezien uw dossier gesloten is, zullen wij geen gevolg geven aan je e-mail.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: bpost

07/09/2023

Ik heb een pakket besteld dat geleverd moest worden door Bpost.Volgens de Track & Trace had ik tijd om mijn bestelling af te halen tot en met 30 augustus. Ik wou dit doen op maandag 28 augustus. Dezelfde ochtend kreeg ik echter een mail dat mijn bestelling terug werd gestuurd naar de afzender. Ik diende klacht in via chat en telefoon en ze stelden voor om contact op te nemen met de afzender en eventueel een nieuwe levering te vragen. Toen ik vroeg Wat met eventuele nieuwe leveringskosten?, werd hieromtrent afwijzend gedaan en werd mij gezegd dat ze zelf werkten met een tussenpersoon. Ik heb op geen enkel moment contact gehad met de tussenpersoon. Al de communicatie verliep via Bpost.Ik ben ook ten alle tijde heel beleefd geweest. Finaal erkende Bpost hun fout via email en stelde voor om de afzender opnieuw te contacteren en te vragen om een herlevering.Ik wou hierop een mail terugsturen dat ik dit ging doen, maar ook met de vraag wat dan met de extra leveringskosten die misschien zouden worden aangerekend. Ik kreeg een automatisch antwoord terug met als boodschap Aangezien uw dossier gesloten is, zullen wij geen gevolg geven aan je e-mail.

Berichten (3)

bpost

Naar: J. D.

07/09/2023

1-50483446167Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-N6WN0CP]

bpost

Naar: J. D.

07/09/2023

1-50483446167Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-N6WN0CP]

J. D.

Naar: bpost

24/09/2023

Een respectloos antwoord


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform