Beste,
Reeds maanden worden meldingen van Aangetekende Zendingen zonder aanbellen in onze brievenbus gestopt. Ook al zijn we op dat ogenblik thuis, toch dienen we telkens zelf in te staan om ze op te halen op het postkantoor, notabene dan nog niet in onze eigen gemeente (Sint Katelijne Waver), maar een naburige gemeente. Hebben we een postbode met deurbelfobie? Dienen de quota van loketbezoekers opgekrikt te worden? Het getuigt alleszins van weinig dienstverlening en dan ook de tarieven van aangetekende zending onwaardig als de bestemmeling willens nillens de verplaatsing zelf naar het postkantoor dient te maken. De kaarten/documenten worden ook nooit vervolledigd > uur van aanbieden, afzender, ... En neen, GDPR is hier niet van toepassing, op de retourkaart staat ook de afzender vermeld!
Het zou wenselijk zijn in een grondige screening en gedegen opleiding te voorzien opdat poststukken conform de procedures worden behandeld, verzonden en afgeleverd.
Heimwee naar de periode toen de postbode nog een persoon met aanzien was!