Terug

AANGETEKENDE ZENDINGEN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: bpost

25/03/2025

Beste, Reeds maanden worden meldingen van Aangetekende Zendingen in onze bus gestopt (terwijl we toch thuis zijn!) zonder aan te bellen en de zendingen af te leveren. Deze worden bovendien (uit gemakzucht?) afgeleverd in het postkantoor van een naburige gemeente, terwijl er in onze gemeente nochtans ook een postkantoor is. Noch het uur van aanbieden, noch de afzender worden vermeld op de leverkaarten. Heeft de postbode een deurbelfobie? Het zou wenselijk zijn in een gedegen opleiding te voorzien opdat elk poststuk wordt aangeboden en afgeleverd conform de procedures. Ben het beu om telkens tijd en budget te moeten verspelen omdat postbodes hun taken niet uitvoeren!

Berichten (2)

bpost

Naar: M. M.

26/03/2025

REF : 1-59980026752 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 25/03/2025 18:45:16 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: AANGETEKENDE ZENDINGEN ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-RJYO34E]

M. M.

Naar: bpost

27/03/2025

Beste, Reeds maanden worden meldingen van Aangetekende Zendingen zonder aanbellen in onze brievenbus gestopt. Ook al zijn we op dat ogenblik thuis, toch dienen we telkens zelf in te staan om ze op te halen op het postkantoor, notabene dan nog niet in onze eigen gemeente (Sint Katelijne Waver), maar een naburige gemeente. Hebben we een postbode met deurbelfobie? Dienen de quota van loketbezoekers opgekrikt te worden? Het getuigt alleszins van weinig dienstverlening en dan ook de tarieven van aangetekende zending onwaardig als de bestemmeling willens nillens de verplaatsing zelf naar het postkantoor dient te maken. De kaarten/documenten worden ook nooit vervolledigd > uur van aanbieden, afzender, ... En neen, GDPR is hier niet van toepassing, op de retourkaart staat ook de afzender vermeld! Het zou wenselijk zijn in een grondige screening en gedegen opleiding te voorzien opdat poststukken conform de procedures worden behandeld, verzonden en afgeleverd. Heimwee naar de periode toen de postbode nog een persoon met aanzien was!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform