Terug

Aangetekende zending niet terug te vinden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: bpost

02/01/2024

Beste, 12/12/'23 Wilde ik gebruik maken van de Bpost diensten om een belangrijke brief te versturen naar de belastingdienst in Nederland. €15 betaald voor 1 papier - wordt me een code gegeven door de baliemedewerker, waar ik achteraf weinig mee blijk te zijn. Er wordt me verteld dat ik een ontvangstbevestiging zal krijgen per post. Ik stel voor per email, maar dat gaat niet. Bijna een maand later heb ik nog steeds geen post mogen ontvangen, alsook geen idee of mijn belangrijke zending ooit is toegekomen. Dit is helaas niet de eerste maal dat Bpost teleurstelt. Vorige keer wilde ik een pakket versturen van max 300g. Hiervoor een te hoog bedrag betaald, maar de zending was me belangrijk dus ik vertrouw op een prijs/kwaliteit service. Helaas is deze zending ook nooit toegekomen. Dit is zeer frustrerend, mits de aard van de importantie. Een correcte service is meer uitzondering dan regel.

Berichten (2)

bpost

Naar: J. S.

02/01/2024

REF 1-52514400440Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-O4MY85K]

J. S.

Naar: bpost

06/01/2024

Beste, Ik zou graag willen weten of mijn zending ooit is toegekomen? Heb betaald voor een prioritair aangetekende zending naar Nederland. De code heb ik vermeld in mijn klacht. Kan u aub nakijken of mijn post ooit is toegekomen? Ik zou het appreciëren een antwoord te krijgen, want ik heb er namelijk voor betaald.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform