Terug

Aangetekende zending: herinnering betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: YUZZU

22/11/2024

Geachte Vandaag ontving mijn echtgenote een aangetekende zending ivm een niet-betaling van een factuur. Wij stellen echter vast dat wij nooit een een factuur of herinneringsbrief hebben ontvangen, niet via mail of post. Vorig jaar ontving mijn echtgenote haar factuur via mail. Dit heeft geleid tot een onterechte herinneringskost van 20€. Uiteraard vraagt zij enkel de verzekering te betalen en niet de herinneringskost. Ook ik ontving eerder dit jaar éénzelfde onterechte herinneringsbrief! De volle prijs werd betaald. Hoe kunnen jullie vermijden dat in de toekomst nog gebeurt want de fout ligt echt bij jullie en indien de 1e herinneringsbrief werd verstuurd via de post, bij De Post. Met vriendelijke groeten, Peter Buekens

Berichten (1)

YUZZU

Naar: P. B.

26/11/2024

Beste klant, Wij hebben kennisgenomen van je klacht en danken je dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren. Om de veiligheid van je persoonlijke gegevens te waarborgen, ontvang je van ons een gedetailleerd antwoord op jouw verzoek per e-mail. We nodigen je uit om de komende dagen je mailbox zeker goed in de gaten te houden. Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail. Ons team staat klaar om je te helpen en een oplossing te vinden die is afgestemd op jouw situatie. Met vriendelijke groeten, Yuzzu Havenlaan 86C bus 117, 1000 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform