Terug

aangetekende brief niet gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: bpost

29/08/2024

Hallo, op 16 mei is mijn dochter door de lijn beboet(terecht). Zij zouden het pv opsturen . Dit pv hebben wij echter nooit ontvangen waardoor er meteen deurwaarderskosten bijkwamen . De post geeft zelf toe dat ze ergens fout zaten,want gingen hun postbode erop wijzen dat dit niet kon (zie bijgevoegde ) . Dan is het toch niet aan ons om die deurwaarderskosten te betalen . Wij hebben dit al laten weten aan De Lijn en Bpost maar niemand neemt het op zich . Terwijl de post hier toch duidelijk in de fout gaat . Wat kunnen wij nog doen ? Vriendelijke groeten Suzy

Berichten (1)

bpost

Naar: S. A.

29/08/2024

Referentie1-56469236240Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-PXWH2T3]Van: klachten@test-aankoop.beVerzonden: 29/08/2024 13:30:08Aan: info_cse@bpost.beOnderwerp: aangetekende brief niet gekregen

Bemiddeling door Testaankoop 03 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform