Terug

aangetekend schrijven ivm digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: FLUVIUS

09/11/2025

Beste, Met verbazing heb ik u aangetekend zending mogen ontvangen ivm de plaatsing van de digitale meter. Ik heb al verscheidene pogingen gedaan om Unit-T te contacteren en die ene keer dat ik ben binnengeraakt tot mijn verbazing hadden ze een technische probleem en konden ze geen afspraak maken. Ik kreeg daarna wel een mail van jullie "Fluvius waardeert jullie mening". Ik vind het dan ook eigenaardig dat mijn overbuur 1x belt (het was een andere firma) en de dag erna komen ze dan de digitale meter installeren. Ik had aan hen gevraagd of dezelfde week ook bij mij konden installeren en na wat berichtjes via Whatsapp bleek dat mijn huis niet op hun lijst stond. Moeilijk kan het niet zijn ik ga dus deze week proberen Unit-T nog eens te contacteren en hoop niet telkens hetzelfde bericht te moeten horen: wachttijd 10 minuten => in de praktijk veel langer maar langer dan 40 minuten was voor mij toch voldoende. Ik hoop van jullie een betere service want het is duidelijk dat Unit-T niet kan volgen en de gewone mens is zoals gewoonlijk hier de dupe van. M.v.g. Stefan Vanautryve

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: G. V.

17/11/2025

Fluvius - Intern Beste, Bedankt voor het melden van je klacht aangaande afspraak maken plaatsing digitale meter. Fluvius heeft geen inzicht in de afsprakenplanning van Unit-T. Deze afspraak vastleggen en de opvolging hiervan ligt volledig bij Unit-T. Het schrijven dat je mogelijks hebt ontvangen is een automatisch schrijven omdat je dossier al meer dan 90 dagen actief staat zonder effectieve plaatsing digitale meter. Daar dit een automatisch proces is kan dit ook niet zomaar overschreven worden, we wensen dan ook in naam van Fluvius onze verontschuldigen aan te bieden voor het mogelijks misleidend bericht. We hebben wel vanuit onze functie als klachtenbehandelaar de betrokken dienst geïnformeerd en gevraagd om zo snel mogelijk met je een duidelijke afspraak te maken. Mocht je op korte termijn geen vordering zien in je dossier gelieve ons dan terug te contacteren. Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. . . Luc Boens Medewerker KlachtencommissieKlachtenbeheer T: Tijdens kantooruren: 09 263 75 42 Brusselsesteenweg 199, 9090 Merelbeke-Melle www.fluvius.be

G. V.

Naar: FLUVIUS

17/11/2025

Beste Luc, Bedankt voor je bericht. Ik heb ondertussen wel een afspraak kunnen maken niet telefonisch maar online zie bijlage en vermits alles automatisch gaat hoop ik niet "automatisch" op de lijst van weigeraars te komen. M.v.g. Stefan Vanautryve


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform