Fluvius - Intern
Beste,
Bedankt voor het melden van je klacht aangaande afspraak maken plaatsing digitale meter.
Fluvius heeft geen inzicht in de afsprakenplanning van Unit-T.
Deze afspraak vastleggen en de opvolging hiervan ligt volledig bij Unit-T.
Het schrijven dat je mogelijks hebt ontvangen is een automatisch schrijven omdat je dossier al meer dan 90 dagen actief staat zonder effectieve plaatsing digitale meter.
Daar dit een automatisch proces is kan dit ook niet zomaar overschreven worden, we wensen dan ook in naam van Fluvius onze verontschuldigen aan te bieden voor het mogelijks misleidend bericht.
We hebben wel vanuit onze functie als klachtenbehandelaar de betrokken dienst geïnformeerd en gevraagd om zo snel mogelijk met je een duidelijke afspraak te maken.
Mocht je op korte termijn geen vordering zien in je dossier gelieve ons dan terug te contacteren.
Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
.
.
Luc Boens
Medewerker KlachtencommissieKlachtenbeheer
T: Tijdens kantooruren: 09 263 75 42
Brusselsesteenweg 199, 9090 Merelbeke-Melle
www.fluvius.be