Terug

Aangerekende servicekosten boxx

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: Engie

22/08/2023

Beste,Wij wensen geen gebruik te maken van de boxx-diensten en hiervoor dus geen extra servicekosten van 5 euro/maand voor te betalen. Gelieve dit onmiddellijk te inactiveren. Graag zouden wij ook de kosten die hiervoor zijn aangerekend op onze laatste factuur van 16 augustus 2023 (factuurnummer 708 010 880 651) terugbetaald krijgen. Ik ben er bij mijn weten nooit van op de hoogte gebracht dat deze extra servicekosten automatisch zouden aangerekend worden (alhoewel dit volgens jullie wel gebeurd is, maar die brief/mail vind ik niet terug). Zomaar extra kosten aanrekenen zonder de klant te bevragen of hij überhaupt deze boxx services gebruikt, is geen klantvriendelijk manier. Ik hoop dit snel rechtgezet te zien.Met Vriendelijke Groet,Elke Bachmann

Berichten (2)

Engie

Naar: E. B.

23/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: E. B.

23/08/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 22 aoa»t 2023 11:42À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Aangerekende servicekosten boxx - (CPTBE01859711-27)Klacht - Aangerekende servicekosten boxx - (CPTBE01859711-27) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform