Beste heer BongaertsIk ga hier graag verder op in.Bij uitblijven van een betaling stuurt Pidpa een eerste kosteloze herinnering. Op deze herinnering werd in dit geval expliciet gevraagd om ervoor te zorgen dat de betaling uiterlijk op 8 januari bij ons is. Er wordt ook gevraagd rekening te houden met de verwerkingstermijn van de bank. U geeft zelf aan op 8 januari betaald te hebben: de beling kon dus niet tijdig geboekt worden. Ik concludeer hieruit dat de tweede herinnering met kost van Eur7,5 correct aangerekend. Ik hoop wel dat dit enige verduidelijking bracht en daarom zal ik de kost eenmalig en zonder schulderkentennis annuleren.Wat betreft vroeger aangerekende kosten: Pidpa heeft steeds de wettelijke bepalingen zoals deze neergelegd zijn voor drinkwatermaatschappijen gevolgd. Er zijn dus ook daar geen onterechte kosten aangerekend.Met vriendelijke groetenKim LieckensKlachtenbehandelingPidpa, uw partner in waterwww.pidpa.beOp onze diensten zijn het Algemeen en het Bijzonder Waterverkoopreglement van toepassing. Beide reglementen leest u steeds samen. U vindt deze reglementen op www.pidpa.be of vraagt ze op via 0800 90 300 (optie 1) tijdens de kantooruren (tussen 8 uur en 17 uur).De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy.Bij betwisting neemt u contact op met de toezichthouder: Vlaamse Milieumaatschappij, Afdeling Operationeel Waterbeheer, Toezichthoudende ambtenaar leefmilieu, Koning Albert II laan 20, bus 16, 1000 Brussel (Toezichrinkwater@vmm.be). Dit kan enkel via brief of mail met alle relevante documenten. De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacyDe privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy-------------------------------------------------------------Disclaimer: zie s:www.pidpa.be/email-disclaimer