Terug

Aangerekende en niet gebruikte mobiel internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. S.

Naar: Scarlet

06/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 6 juni 2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 141,83 Dat moet echter een vergissing zijn: Inkomende oproep in Montenegro, 6 €, oproep niet aangenomen, oproep vanuit montenegro, niet gebeurd, 9,55 €, mobiel internet in Montenegro, 4,131 Mb voor 59,98 € , niet gebeurd, was afgeschakeld ! Totaal ten onrechte aangerekend: 75,53 € Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 66,30, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (3)

Scarlet

Naar: P. S.

10/06/2025

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat we de klacht van de heer Stockmans Paul over Test-Aankoop goed hebben ontvangen. We nemen zo spoedig mogelijk contact op met de klant om hem te informeren over de voortgang van de klacht. Met vriendelijke groeten, Contacteer ons op: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-06-06-15.00.54.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921019367109]

P. S.

Naar: Scarlet

15/06/2025

Geachte, Gelieve mij het bewijs te overleggen dat de buitenlandse provider de door mij betwiste kosten heeft doorgerekend aan U. U zal mij wel berichten. Mvg Paul Stockmans

Scarlet

Naar: P. S.

17/06/2025

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat de klacht van dhr Stockmans Paul over Test-Aankoop hebben verwerkt en dat de klant is geïnformeerd over de oplossing. Met vriendelijke groeten, Nancy L. Scarlet Expert Customer Service Support Contacteer ons op: ===== Received from paul_stockmans@hotmail.com on 2025-06-16-16.34.24.000000 ====== Geachte, Dank voor toelichting. Betaling betwist gedeelte is geregeld. Mvg Paul Stockmans Van: web.test-aankoop.scarlet@proximus.com web.test-aankoop.scarlet@proximus.com Verzonden: maandag 16 juni 2025 8:44 Aan: paul_stockmans@hotmail.com Onderwerp: Re: Aangerekende en niet gebruikte mobiel internet Beste klant, Naar aanleiding van uw schrijven delen wij u hierbij het overzicht mee van de berichten en oproepen die in Montenegro werden uitgevoerd. Met vriendelijke groeten, Nancy L. Expert Customer Service Support Contacteer ons op: ===== Received from paul_stockmans@hotmail.com on 2025-06-15-12.40.29.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform