Terug

Aangerekende box hellofresh ondanks opzeg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. G.

Naar: Hello Fresh

07/06/2023

BesteWij werden door een straatverkoper aangesproken die ons korting bood op een hellofreshbox. Aangezien ik (T) al klant ben, dacht ik hier geen recht op te hebben. Er werd ons gezegd dat dit wel kon op naam van mijn vriendin (K). We hebben onze gegevens achtergelaten en gevraagd of we de prijs eerst nog konden vergelijken met die op mijn account (aangezien ik diezelfde week een korting gebruikte). Dit zou geen probleem zijn, de box kon op ieder moment afgezegd worden. De korting op het account van K bleek minder, dus zegden we deze box online af en lieten we de box op het account van T doorgaan.Ondanks deze opzeg kregen we een mail dat er op 03/06 een box geleverd zou worden. De bezorger kon deze echter niet afleveren daar we niet thuis waren. We wouden deze box dus niet, hij werd ook niet geleverd, maar er werd wel €41,99 aangerekend.Ik nam contact op met de klantendienst. Zij zeiden niets voor ons te kunnen betekenen. Een terugbetaling is niet mogelijk. Er werd gezegd dat we moesten weten dat een eerste box niet door ons, maar enkel door Hellofresh opgezegd kan worden. Nochtans bevestigde de verkoper dat wij dit konden en kregen we melding dat alles succesvol stopgezet werd na dit online op te zeggen.

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: T. G.

07/06/2023

Hello Tijs, Wat vervelend om te horen dat er alsnog een box geleverd is ondanks dat je dacht dat het lidmaatschap was opgezegd. Ik kijk graag met je mee of we hier toch nog een oplossing voor kunnen vinden! Aangezien dit een openbaar platform is, vraag ik je om contact met ons op te nemen via s:www.hellofresh.nl/contact-us Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Amber van HelloFresh CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform