BesteOp 16 mei 2022 ben ik in mijn appartement komen wonen, toen is ook het overnamecontract getekend. Luminus heeft mij al aangerekend vanaf 2 maart 2022. Ik heb heel veel betaald (€450 per maand voor een klein appartement!) en had zogezegd nog €557,50 moeten bijbetalen bij mijn eindafrekening. Ik heb Luminus toen (februari 2023) gecontacteerd en zij hebben een herberekening van de gas gedaan, ik zou dan €1176,35 moeten terugkrijgen van alleen de gas maar zij hebben die €557,50 van de zogezegde eindafrekening (wat dus niet klopt!) er nog vanaf getrokken waardoor ik maar €618,85 heb teruggekregen van de gas. Van de elektriciteit heb ik nog niks teruggekregen!!! Dit gaat in totaal over duizend(en) euro’s en we zijn al bijna een jaar verder.Als ik Luminus contacteer (wat ik al tig keren heb gedaan), “weten ze van niks”, “zijn ze ermee bezig”, of “kunnen ze er niks aan doen”, “zijn ze er niet voor bevoegd”.Ik wil z.s.m. mijn te veel betaalde van de elektriciteit terugkrijgen en de €557,50 van de foute afrekening die ze er toch nog vanaf hebben getrokken, liefst nog een vergoeding ook want dit duurt al veel te lang, ik ben geen bank.