Ik heb producten gekocht die in promotie aangekondigd waren maar op de factuur aan de kassa werd het volledige bedrag aangerekend nl:- B&J Cookie Dough 2x 9,25 - 9,25 = € 9,25 ipv € 6,16 - Everyday Porto Ruby 1x 4,92 = € 4,92 ipv € 3,99Dit betekent € 4,02 teveel aangerekend en betaald.Op het totale factuurbedrag is dit 21,25% méér dan wat het moest zijn!Klanten lokken door promoties aan te kondigen maar aan de kassa de volle pot aanrekenen, dat is bedrog op grote schaal.Reeds ondernomen acties:25/11 Aankoop met teveel aaangerekende25/11 email naar Spar verstuurd met klacht en vergezeld van een kopie van de aangekondigde promotie en van het kasticket met het teveel aangerekend.Met eveneens de vermelding van mijn gsm-nummer en mijn bankrekeningnummer om het teveel betaalde op terug te storten25/11 Antwoord van SparDank u voor uw e-mail over een fout op uw kassabon.Excuseer voor het ongemak de melding van deze fout is doorgegeven aan de zelfstandige ondernemer van uw Spar-winkel. Hij zal spoedig contact met u opnemen voor aanvullende informatie.Met vriendelijke groet,InesSpar klantendienst6/12 Nog altijd niets vernomen en ook geen terugbetaling, volledig genegeerd dus en bijgevolg nieuwe email verzonden naar Spar:Beste,Van dat spoedig met mij contact opnemen is niets gebeurd!Ik werd bestolen en word nu volkomen genegeerd en dus zal ik voortaan ook alle Spar winkels helemaal negeren! Mijn buren en al mijn vrienden zullen het nu ook geweten hebben.Een kopie van mijn email verkeer zal ik ook naar het ministerie van economie versturen. Met onvriendelijke groet,W.Engels9/12 Antwoord van Spar met vermelding dat het kasticket correct is.Beste William,Bedankt voor uw e-mail met betrekking tot een foutieve prijs.De zelfstandige ondernemer zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Als alternatief kunt u ook rechtstreeks naar de Spar-winkel gaan en navraag doen bij de zelfstandige ondernemer. Het blijkt dat het kasticket correct is verrekend, de zelfstandige ondernemer zal u daarover meer informatie verstrekken.Dank u voor uw geduld.Met vriendelijke groet,InesSpar klantendienst11/12 Kwade email van mij met de vermelding dat ze terug naar de lagere school moeten om te leren lezen en rekenen.Eveneens de vermelding dat ik Test-Aankoop en het ministerie van economische zaken en middenstand zal op de hoogte brengen en ook dat ik via hoplr alle inwoners van de gemeente zal informeren over het bedrog bij de plaatselijke Spar superette.11/12 Opnieuw antwoord van SparBeste William,Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met betrekking tot de recente aankoop. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de verwarring en het ongemak dat is ontstaan als gevolg van de onjuiste prijsaanduiding. Het spijt ons zeer dat u te veel bent aangerekend. Dit is duidelijk in strijd met onze bedoelingen en de normen die we nastreven.Wij nemen deze kwestie zeer serieus en zullen onmiddellijk stappen ondernemen om de te veel in rekening gebrachte kosten terug te betalen. Ons team zal ook de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden voorkomen. Jouw Spar-winkel zal met u contact opnemen.We waarderen uw geduld en begrip terwijl we dit rechtzetten.We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt en bedanken u voor uw begrip terwijl we deze kwestie snel oplossen.Fijne dag toegewenstMet vriendelijke groet,Anne MarieSPAR klantendienst18/12 Nog steeds geen terugbetaling van het teveel aangerekende en al evenmin geen contact vanwege de plaatselijke Spar superette dus géén oprechte excuses maar ijdele excuses en deze zaak wordt dus ook niet zeer serieus genomen en er werden géén stappen ondernomen om de teveel in rekening gebrachte kosten terug te betalen Vandaar mijn klacht bij Test-aankoop en het ministerie en ook via hoplr alle plaatselijke inwoners op de hoogte gebracht van het bedrog bij Spar.