Terug

aangekochte zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. D.

Naar: Deba Meubelen

02/07/2020

ik heb een salon gekocht ter waarde van 1199€, na 4 jaar is dit salon kapot, scheuren en materiaal dat afpelt zoals verf, het enige wat ze in de winkel zeggen is dat de fabrikant niet meer bestaat en we het niet kunnen laten herstellen, we krijgen wel een aankoopbon voor een nieuw salon 20 procent van de aankoop van dit sleurensalon 240€ dus als we een nieuw salon kopen bij hun, ons vorige salon heeft meer dan 10 jaar meegegaan en was zelf zo duur niet als deze, en ik denk niet dat ik hier nog een salon zal kopen aangezien ze zo een rommel van waarschijnlijke louche bedrijven ik hoop op een degelijke rechtzetting want met 20 procent nemen we geen genoegen als we binnen een jaar of 3 a 4 weer een salon moeten kopen, ik heb al heel wat heen en weer gemaild en heb alles zorgvuldig bijgehouden voor als het nodig zou zijn

Berichten (5)

Deba Meubelen

Naar: O. D.

03/07/2020

Beste Klant,Ik besprak uw dossier met de verantwoordelijke van de klanten dienst.Afpilling leatherlook kan te wijten zijn aan verkeerde onderhoudsproducten.Afpilling leatherlook gebeurd niet van vandaag op morgen, heeft met verschillende invloeden van buitenaf te maken zoals temperatuurswisselingen van warmte naar koude.Voor een terechte afpilling gaan wij altijd buiten de garantieperiode. Hoe dichter bij de wettelijke garantie en hoe sneller dit wordt gemeld des te groter de tegemoetkoming.Als enige in de sector hebben we geijverd om dit systeem op de poten te zetten voor de hele sector.Aangezien u nu pas reageert zijn er geen andere opties mogelijk.Met vriendelijke groeten,Linda de QuelerijKlantendienst - leverdienstLokersebaan 109111 BelseleTel.03/722.92.95Fax: 03/722.09.38linda@debameubelen.bewww.debameubelen.be

O. D.

Naar: Deba Meubelen

20/07/2020

Het is dus volledig mijn eigen schuld dat jullie brol verkopen, het afpellen is dus echt ineens gebeurt dit hebben wij nooit gemerkt en ik heb direct gereageerd maar ja jullie denken dus dat ik eerst nog wacht tot de wettelijke garantie vervallen is, noit koop ik nog iets bij deba meubelen, jullie willen zelfs niet komen kijken of het laten herstellen op mijn kosten natuurlijk want het is toch mijn eigen schuld, ik raad iedereen die ik ken af bij jullie nog iets te kopen, verkopen, verkopen en verkopen maar een dienst na verkoop nee hoor, moest het na een jaar zijn gebeurt was het waarschijnlijk ook nog mijn eigen schuld geweest, deba meubelen nee bedankt

Deba Meubelen

Naar: O. D.

22/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

O. D.

Naar: Deba Meubelen

22/07/2020

Ten eerste zetel is 3 jaar oud en ten tweede nu heb ik mijn zetel volgen jullie te goed onderhouden, stop met jullie komedie aub nu weet ik zeer goed hoe jullie werken, zetel pelt af, te slecht onderhouden o jullie onderhouden jullie zetel wel, dan heb je hem te goed onderhouden, zeg dan gewoonweg ...... zielig, zielig, zieligIk herhaal het nog eens, nooit zal ik bij jullie nog iets kopen en iedereen afraden bij jullie te kopenMet vriendelijke groeten een ferm teleurgestelde ex klant

Deba Meubelen

Naar: O. D.

23/07/2020

Geachte,De zetel is uit garantie, wettelijke garantie is 2 jaar.Wij stelden een korting bon voor van 20% op het originele aankoopbedrag van 240 euroom de klant tegemoet te komen voor een nieuwe aankoop.De zetel is geen leder maar lederlook en kan jammer genoeg niet hersteld worden.Herstofferen is te duur in verhouding met de aankoopsom van de zetel.Met vriendelijke groeten,Linda Van EyndeKlantendienstLokersebaan 109111 BelseleTel.03/722.92.95Fax: 03/722.09.38linda.vaneynde@debameubelen.bewww.debameubelen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform