Terug

Aangekocht ticket Ed Sheeran

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

S. B.

Naar: Ticketmaster.be

12/07/2024

Goedemorgen Gezien mijn 2 zussen aan het werk waren en geen tickets konden aankopen voor het concert van Ed Sheeran op 8/8/25, deed ik de aankoop voor hen. Ticketmaster geeft me door dat er strikte regels zijn en ik de tickets niet kan doorsturen. Deze zijn enkel beschikbaar in de app. De hoofdboeker moet aanwezig zijn. Er staat nochtans een doorstuurprocedure op hun site. De vermelding van aanwezigheid hoofdboeker is me ook niet opgevallen. Het kan toch niet zijn dat je enkel aan de tickets geraakt via de app. Het is ook niet mijn bedoeling om de tickets met winst te verkopen. Mijn zussen betaalden me dezelfde prijs terug. Kunnen jullie een oplossing/omzeiling bekomen? Alvast bedankt, Mvg Stephanie Baudoncq

Berichten (1)

Ticketmaster.be

Naar: S. B.

12/07/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (46364038) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.Glody (Ticketmaster BE) 12 jul 2024 08:45 UTC Beste,Dank voor uw bericht.Die informatie is gegevens voor de tickets in verkoop zijn gegaan. Het is nu eenmaal zo beslist door de organisator en daar kunnen wij niets aan doen. De klant moet dat dus ook wel respecteren in dit geval..Vriendelijke groet, GlodyTicketmaster Fan SupportKlachten 12 jul 2024 08:16 UTC [EXTERNAL]‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ trigger_logic_for_ticketmaster[WZKL6N-LDLN3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform