Terug

Aangeboden betalingsmodaliteiten op de website komen niet overeen met de praktijk

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. W.

Naar: Klarna

30/09/2025

Ik bestelde een maand geleden een artikel bij Tubotek.be Het betreft een thuisbatterij. Betreft levering en product heb ik geen opmerkingen, dit was zoals het hoort. Bij de bestelling koos ik voor de optie (betaal in termijnen met klarna). Een paar dagen later werd mijn bestelling aanvaard en uitgevoerd door Tubotek.be en de factuur werd opgesteld. Zoals u kan zien op de website van Tubotek.be en op de factuur (in de bijlage) ziet u als betaalmethode 'betaal in 3 delen gespreid met Klarna' Toen ik de betaling tijdig wou uitvoeren liet de app van Klarna het niet toe te betalen in 3 termijnen, enkel 'onmiddelijk betalen'. De app is up-to-date en nog steeds is de mogelijkheid er niet. Met de chatbot van Klarna heb ik dit probleem aangekaart en wimpelde ze me af. Gewenste oplossing: Het afgesproken 'betaal in 3 termijnen' toch laten doorgaan zoals vermeld op de factuur. Andere voorstellen welkom. + Proactief werken om consument niet te misleiden in de toekomst door duidelijk aan te geven dat betalen in 3 termijnen niet mogelijk is voor belgische klanten wat discriminerend is ten opzichte van de rest van de wereld. De consument mag de dupe niet zijn van deze praktijken.

Bemiddeling door Testaankoop 20 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform