- Typ uw reactie boven deze regel -
s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/2547100
Claude Menu (Gardena Belgium)
19 mei 2025 14:10 CEST
Geachte,
Wij kunnen 1 van beide kortingen geven of de gratis batterij of 30% op de herstelling maar niet beide.
U kunt kiezen welke korting u wenst en dit dan naar de hersteldienst doorsturen.
Met vriendelijke groet,
Commerciële DienstService Commercial
GARDENA Service
Klachten
16 mei 2025 21:00 CEST
The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.
Claude Menu (Gardena Belgium)
19 mei 2025 14:10 CEST
Geachte,
Wij kunnen 1 van beide kortingen geven of de gratis batterij of 30% op de herstelling maar niet beide.
U kunt kiezen welke korting u wenst en dit dan naar de hersteldienst doorsturen.
Met vriendelijke groet,
Commerciële DienstService Commercial
GARDENA Service
Klachten
16 mei 2025 21:00 CEST
Je hebt een klacht ontvangen van MATTHEW V
Je hebt een klacht ontvangen van MATTHEW V
MATTHEW V heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken.
Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.
Hoe kun je deze consument beantwoorden?
Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail.
@@REF_ID@4cd3f963adcdf3ca1d@REF_ID@@
Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.
Houd er rekening mee dat:
* niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan.
* Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform.
Heb je vragen over ons platform? (
s:u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLaQLDqdnfNJRa4g3mkvsXZHLUYcxeYfZ9i-2BglN5VUGG-2FhWmBsgOD5XRo4jVHuL7lEQLLc74h4-2BWBy9kLMxVMj92C2QgzsrW377V1yMHtBbdt4dGU_6D5rSTsDPGoiLHrxTDM8IDlIDUq-2FMlx88mAnoVAIj1jzRX70TWiyt5CN0vQ-2BVNWjq3UHN9wI-2Br82B0d3AwhNPnmKenKcRt43BmCRriLNA18MqzPieMP4d0aiTTstODwcuo4taMvm6j6XRoZ8EbtfLaXwgzrLKq9jqeeAnLh8g9hceSN9zpID-2Bcdn6yv1BB4sBFQGYvpdedhADNMVDOexSYSvdP0hPNyVztDWeXi8LPH-2ByombECJ3ckHa7-2BNevKeuQr2dndDPXTpC7JxxarMuVPzK2LhoWzSLQ...)
Klacht:
Naam van de klant MATTHEW VAN LANDEGHEM
Klantnummer Husqvarna 13245950/H138056
Klachtnummer 12702268
Soort probleem Garantie
Beschrijving We hebben een robotgrasmaaier gekocht op 07/05/2022. Op 18/04/2025 hebben wij dit toestel terug binnengebracht in de winkel waar wij dit hebben aangekocht omdat dit toestel niets meer deed.
Wij kregen 24/04/2025 reactie van Gardena dat de herstelling van dit toestel €468,38 zou kosten. Dit toestel heeft ongeveer €1.000 gekost en is altijd goed onderhouden geweest als een goede huisvader.
Dit vonden wij niet kunnen en hebben dus heel wat mailverkeer gehad aangezien dit volgens ons een productiefout moest zijn. Of de producten van Gardena (duurste van de lijn) geproduceerd zijn voor nog geen 3 jaar mee te gaan.
Hierbij werd er door verschillende collega’s van Gardena gereageerd. Zo hebben wij 7/5/25 van Claude M. te horen gekregen dat zij de kosten van de batterij op zich zouden nemen. Op 8/5/2025 kregen wij van Rebecca S. Te horen dat wij een compensatie kregen van 30% op de reparatiekosten.
Zodra ik dan de bevestiging vroeg dat mijn berekening (offerte - batterij - 30% = uiteindelijke prijs) correct was, kreeg ik te horen dat ik moest kiezen tussen een van de twee compensaties.
Wij hebben steeds contact genomen met hun referentie als onderwerp. De fout gerust dus geheel bij hen. Alsnog zijn wij niet akkoord dat wij een deel van de reparatiekosten dienen te betalen aangezien dit productiefouten zijn (aangezien we geen bevestiging van Gardena hebben gekregen dat hun producten maar een levensduur hebben van geen 3 jaar).
Bijgevoegd(e) document(en)
* Offerte Gardena.pdf (
s:u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLSS-2FVMTiL8jJ0wMMcaDBzPXxIWzBzdSC-2BtVGiKEIlCoqxrc1mgT4ZtC2zgnAE2BR3FnKlWDeM9A-2FjLZaneP5YCZcmjy-2FZi-2BYWXI65tgJCmm8nN8mwcgnEfD9wDjIzivyDfpuEeYBf2woifg-2BbuwMfqhL31JVXxBVhajodW7COmiSYmp85boNVCD-2BnzhtC7VlccV-2Bd4HJk5bIuJUJKeuqhVO9U8pjlr1iL-2F3V5T5dZaXjAU-2FGjb7lCpFb29pMmI9lt3w7xYp-2FHvqjZSaqlf48KuQrn-2Fh8XvdNcpZDXm0cuRhfgR7MKiGqu58eqwKbnaRS25STUnjys2fpkD5R3ZhDHs8-3D-sFp_6D5rSTsDPGoiLHrxTDM8IDlIDUq-2FMlx88mAnoVAIj1j...)
trackingId:
Vriendelijke groeten, Testaankoop
Gebruiksvoorwaarden (
s:u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLaQLDqdnfNJRa4g3mkvsXZHxO1NoEB1xalPvcQaPNqoj-2Bqma5fF1a1cVn18GqGi2yA-3D-3DnWjd_6D5rSTsDPGoiLHrxTDM8IDlIDUq-2FMlx88mAnoVAIj1jzRX70TWiyt5CN0vQ-2BVNWjq3UHN9wI-2Br82B0d3AwhNPnmKenKcRt43BmCRriLNA18MqzPieMP4d0aiTTstODwcuo4taMvm6j6XRoZ8EbtfLaXwgzrLKq9jqeeAnLh8g9hceSN9zpID-2Bcdn6yv1BB4sBFQGYvpdedhADNMVDOexSYSvdP0hPNyVztDWeXi8LPH-2ByombECJ3ckHa7-2BNevKeuQr2dndDPXTpC7JxxarMuVPzK2LhoWzSLQazghW1akJVFHCrvLDDTOo9koAyu402iJTwHAYptu...) (s:u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLaQLDqdnfNJRa4g3mkvsXZFAVCIt3ozKiWyfj-2B0kF2jVaLOuFHZ1stmH3lJikoYjzg-3D-3Dnl4h_6D5rSTsDPGoiLHrxTDM8IDlIDUq-2FMlx88mAnoVAIj1jzRX70TWiyt5CN0vQ-2BVNWjq3UHN9wI-2Br82B0d3AwhNPnmKenKcRt43BmCRriLNA18MqzPieMP4d0aiTTstODwcuo4taMvm6j6XRoZ8EbtfLaXwgzrLKq9jqeeAnLh8g9hceSN9zpID-2Bcdn6yv1BB4sBFQGYvpdedhADNMVDOexSYSvdP0hPNyVztDWeXi8LPH-2ByombECJ3ckHa7-2BNevKeuQr2dndDPXTpC7JxxarMuVPzK2LhoWzSLQazghW1akJVFHCrvLDDTOo9koAyu402iJTwHAYptu...)
The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.
Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium. Mogelijk gemaakt door
Zendesk [KYXW51-DZYJM]