Terug

aanbrengen van fiberkabel op gevel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Proximus

03/02/2020

Beste,Bij deze vraag ik mij af waarom een fiberkabel aan de gevel op Bachtenwalle 2A- 2C, 9000 Gent werd aangebracht terwijl men dezelfde fiberkabel aan de woningen ervoor in de grond- openbare weg heeft aangebracht.Voor het gebruik van zowel Proximus als Telenet- klanten werd een wachtbuis gestoken aan het appartementsgebouw teneinde de service te vergemakkelijken en dient deze kabel dus zeker niet aan de gevel te worden geplaatst want deze is volgens het stadspatrimonium als ongewijzigde en geklasseerde gevel vastgelegd.Ik zou dus graag hebben dat dergelijke kabels ook in de grond verdwijnen i.p.v. een wansmakkelijk op de gevel van dit appartementsgebouw te zijn geplaatst. Volgens de verantwoordelijke van de werken zouden wij verwittigd geweest zijn. Daarvan is er ons niets ter kennis, ik bedoel van het plaatsen van de fiberkabel op de gevel. Wel werd er ons mede gedeeld dat een aftakking in de hall zou worden geplaatst en daarvan kregen we een e-mail bericht begin vorig jaar.Diezelfde persoon bevestigde mij dat wij van elke werkzaamheid op de hoogte zouden gehouden worden, wat nu niet is gebeurd.mvg., De Baets G., Schollaert C.(guy.d.b@telenet.be, +324868740, 092271740)

Berichten (2)

Proximus

Naar: G. D.

10/02/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192963150575]

G. D.

Naar: Proximus

13/03/2020

Men wil de zaak blauw blauw laten met de smoes dat ze reeds eerder een vraag voor consultatie hadden rond gestuurd en dat wij daar niet op hebben geantwoord. Niets is minder waar want we hebben nooit een vraag of consultatie vanwege hun diensten gekregen. Bovendien zeggen ze niet over de vergunningen te beschikken of plannen van de andere aansluitingen via de straat en zodoende dus de gevel gebruiken. En als klap op de borrel zeggen ze dat de eventuele gevelschade zal worden gerestaureerd door te schilderen. Dus al bij al is de geklasseerde gevel te repareren met een laagje verf.Volgens hen is dan alles afgehandeld.mvg., De Baets Guy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform