Terug

Aanbrengen schade

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Senec

03/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 31/10/2025 is een van uw werknemers een onderhoud komen uitvoeren aan onze Vaillant ketel. Dit in opdracht van Engie. Onze CV ketel deed het prima voor het onderhoud. Ik stel echter vast dat tijdens het onderhoud de ketel het plots niet meer doet. Het zou, zogezegd, de printplaat zijn die het probleem vormt. Er wordt op dat moment druk over en weer gebeld, en er wordt in overleg met de ploegbaas beslist een nieuwe printplaat te gaan halen. Deze wordt geplaatst, maar nog altijd doet de ketel het niet. Nadien krijgen we de uitleg dat het de gasblok zou zijn die het probleem is. Deze zou echter nergens voorradig zijn. De technieker in kwestie vertrekt, 'want hij heeft nog andere klanten op het programma staan', en laat ons achter met een defecte CV ketel. Tot op heden hebben wij van U niets meer gehoord. Dit alles heeft zich afgespeeld op een vrijdag (voor een weekend met feestdag) en heeft geleid tot afwezigheid van verwarming en warm water. Ondertussen is het dag 4 na het incident, en is het 14.5 graden binnen. Dit met een kind van 1 jaar oud thuis. De manier waarop U met dit dossier omgaat, de blijk van nonchalance en onmenselijkheid is beneden alle peil. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30/11/2025 te reageren, alsook het voor uw rekening nemen van alle kosten die dit ongemak met zich meegebracht hebben. Met vriendelijke groeten, Marcia De Wit Daniel Negulescu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform