Beste,ik schreef mij in voor het babytraject van Kruidvat waarbij je als kersverse ouders verschillende voordelen krijgt.Zo ook een Baby kadobox twv 60 euro die je kan bestellen via de webshop nadat je een bevestigingsmailtje van hun kant ontvangt. In dat mailtje staat 'je hebt je recentelijk aangemeld voor de GRATIS kruidvat baby kadobox twv ruim 60 euro. Bestel hem direct via onderstaande button en dan komt die jouw kant op.Geweldig toch! Alleen als je dan aan de slag gaat met het bestellen, verrekenen ze 59,99 euro en blijft er dus 0,01 euro staan waardoor je de verzending toch niet gratis krijgt. Terwijl op de webshop staat dat je gratis verzending krijgt vanaf 50 euro. Ze verwachten dus dat je opnieuw voor 50 euro aan de mand toevoegd...?Nadat het ook met een andere aanbieding vanuit hetzelfde traject niet bepaald vlot verloopt, besluit ik de helpdesk te contacteren, waar ik aan het begin wel gehoor krijg maar waar de medewerker, omdat ik toch niet afhaak, abrupt het gesprek beeindigd. Het laatste wat ze zegt is De baby box heeft een waarde van 60 EUR, Waar je dus uiteindelijk maar 4.96 in totaal voor betaalt. Dat is het toch wel waard! Ik kan je hier helaas echt niet mee helpen. Ik wens je alvast veel plezier met de baby box, en een fijne avond verder ?? Ik vind het echt bedriegelijk dat aanbiedingen in de groot aangekondigd worden om dan aan het einde van de rit te moeten vaststellen dat er toch kosten verrekend worden. Ik wilde hem zelfs in hun winkel gaan ophalen, maar dat bleek ook geen optie meer te zijn. Ik wil dan ook een oplossing van Kruidvat zodat ik de babybox kostenloos kan ontvangen.Met vriendelijke groetenKaro