Terug

aanbod babytraject

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: KRUIDVAT

28/02/2024

Beste,ik schreef mij in voor het babytraject van Kruidvat waarbij je als kersverse ouders verschillende voordelen krijgt.Zo ook een Baby kadobox twv 60 euro die je kan bestellen via de webshop nadat je een bevestigingsmailtje van hun kant ontvangt. In dat mailtje staat 'je hebt je recentelijk aangemeld voor de GRATIS kruidvat baby kadobox twv ruim 60 euro. Bestel hem direct via onderstaande button en dan komt die jouw kant op.Geweldig toch! Alleen als je dan aan de slag gaat met het bestellen, verrekenen ze 59,99 euro en blijft er dus 0,01 euro staan waardoor je de verzending toch niet gratis krijgt. Terwijl op de webshop staat dat je gratis verzending krijgt vanaf 50 euro. Ze verwachten dus dat je opnieuw voor 50 euro aan de mand toevoegd...?Nadat het ook met een andere aanbieding vanuit hetzelfde traject niet bepaald vlot verloopt, besluit ik de helpdesk te contacteren, waar ik aan het begin wel gehoor krijg maar waar de medewerker, omdat ik toch niet afhaak, abrupt het gesprek beeindigd. Het laatste wat ze zegt is De baby box heeft een waarde van 60 EUR, Waar je dus uiteindelijk maar 4.96 in totaal voor betaalt. Dat is het toch wel waard! Ik kan je hier helaas echt niet mee helpen. Ik wens je alvast veel plezier met de baby box, en een fijne avond verder ?? Ik vind het echt bedriegelijk dat aanbiedingen in de groot aangekondigd worden om dan aan het einde van de rit te moeten vaststellen dat er toch kosten verrekend worden. Ik wilde hem zelfs in hun winkel gaan ophalen, maar dat bleek ook geen optie meer te zijn. Ik wil dan ook een oplossing van Kruidvat zodat ik de babybox kostenloos kan ontvangen.Met vriendelijke groetenKaro

Berichten (4)

K. D.

Naar: KRUIDVAT

05/03/2024

GoedemorgenHet is vandaag de laatste dag dat ikzelf de box kan bestellen. Jullie hebben immers een einddatum gezet op de mail. Gelieve dus dringend te reageren.

K. D.

Naar: KRUIDVAT

06/03/2024

BesteDeze klacht staat inmiddels al 6 dagen open. Jullie ebben zelf een einddatum ingesteld om de babybox te kunnen bestellen. Gelieve vandaag te reageren

K. D.

Naar: KRUIDVAT

20/03/2024

BesteVinden jullue het niet nodig om na 20 dagen te reageren op de klacht van een ontevreden consument?

K. D.

Naar: KRUIDVAT

04/04/2024

Beste35 dagen geleden heb ik een probleem bij jullie neergelegd waarvan jullie het duidelijk niet belangrijk genoeg vinden om de consument tevreden te houden of zelfs nog maar te reageren. Hetgene waar ik naar vroeg leek mij echt niet onoverkomelijk en ik hoop dat jullie alsnog met een oplissing komen want dit is ongehoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform