Terug

aan houdende problemen met TV en Internet proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Proximus

11/02/2020

Beste wij hebben sinds dec 19 aanhoudende problemen met TV en internet proximus, ondanks alle telefoontjes en interventies blijven deze problemen aanhouden. Bij proximus zelf een klacht indienen kan niet! men stuurt ons van het kastje naar de muur.Ik kan voor mijn werk (onderwijs) geen normaal internet verkeer meer hebben, tv kijken is voor onze zoon en ons geen plezierige zaak. Alles in stukjes bekijken door de melding onverwacht probleem Wanneer U dit 82 keer per avond moet zien is de pret eraf. Vaste telefoonlijn hebben wij een maand geleden opgezegd opdat deze toch meer niet werkte dan wel. Weet dat proximus en of haar onderaanneming reeds 4 maal ter plekke zijn geweest en men er niet in slaagt de problemen op te lossen. Wij stellen ons de vraag voor welke diensten wij betalen. meer dan 60 euro per maand.

Berichten (1)

Proximus

Naar: C. C.

13/02/2020

Dagmijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,LieselotHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/supportwww.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2020-02-11-20.25.26.000000 ====== Unsubscribe--Ref. [THREAD_ID:192963241236]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform