Terug

Aan het lijntje gehouden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: VIDA XL

11/09/2023

Zie onderstaande communicatie per E-Mail Beste De bestelling staat reeds sinds vrijdag 01 september klaar voor verzending sindsdien is er aan de status niets veranderd en nog steeds niet geleverd, ook op de tracking van DPD is dezelfde status te zien, wanneer we op het logo klikken op de volgpagina krijgen we de melding dat er problemen zijn met de bestelling en dat we dienen contact op te nemen met de klantenservice.Product is nog steeds niet geleverd terwijl na contactname met klantendienst me werd medegedeeld dat deze gisteren 07/09/2024 zou geleverd worden. In de tracking staat nog steeds de status klaar voor verzending sind de datum van bestelling op 01/09/2024 zowel op jullie site als die van dpdZero Zhu (vidaXL) 8 sep 2023 09:30 CEST Beste heer/mevrouw, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Het spijt ons zeer dat er mogelijk een fout in de bestelling is opgetreden als gevolg van systeemproblemen. Kunt u de goederen alstublieft opnieuw naar u verzenden? Of een terugbetaling? Onze excuses voor het ongemak. Wij danken u voor uw hulp in deze kwestie en horen graag van u. Aarzel zoals altijd niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft. Met vriendelijke groet,ZerovidaXLRyan-Benedict San Diego (vidaXL) 8 sep 2023 14:45 CEST Goededag! Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over uw zorgen over uw bestelling. Ik begrijp dat dit vervelend is en wil hier mijn oprechte excuses voor aanbieden. Toch help ik u graag naar uw tevredenheid. Bij controle lijkt het erop dat mijn collega uw vervanging al heeft aangevraagd. U hoeft niet opnieuw te bestellen. Wij hebben al actie ondernomen en uw bestelling naar u verzonden. Je nieuwe vidaXL Boekenkast 70x30x180 cm massief teakhout is aangevraagd en komt binnenkort jouw kant op. Het zou u binnen 2-3 werkdagen moeten bereiken. Jij. Uw geduld en begrip in deze kwestie worden zeer op prijs gesteld. Aarzel zoals altijd niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft. Prettige dag!Met vriendelijke groet,Ryan-BenedictvidaXLRyan-Benedict San Diego (vidaXL) 8 sep 2023 14:45 CEST On4ajt 8 sep 2023 15:41 CEST Dag Ryan, Dankjewel Kan U mij evtl het bestelnummer nr en tracking informatie bezorgen van het vervangingsorder ?Ryan-Benedict San Diego (vidaXL) 8 sep 2023 15:51 CEST Goededag! Bedankt dat u ons heeft bereikt met betrekking tot uw verzoek. Ik begrijp dat dit vervelend is en wil hier mijn oprechte excuses voor aanbieden. Toch help ik u graag naar uw tevredenheid. Ik begrijp dat u het trackingnummer van uw vervanging wilde. Helaas staat uw vervanging nog steeds ter goedkeuring en wordt deze nog verwerkt. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer uw vervanging is bevestigd. Uw geduld en begrip in deze kwestie worden zeer op prijs gesteld. Aarzel zoals altijd niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft. Prettige dag!Met vriendelijke groet,Ryan-BenedictvidaXL11 sep 2023 10:36 CEST Dag Ryan, We hadden verwacht tegen deze tijd de bestelnummer en tracking nummer van de vervangbestelling in onze mailbox te vinden.Helaas is dit niet het geval. Wij beginnen dan stilaan ook een ongemakkelijk gevoel te krijgen bij deze gang van zaken.Wij vragen bij deze uitdrukkelijk ons de gevraagde informatie nog vandaag te bezorgen en er voor te zorgen dat de bestelde goederen nog deze week geleverd worden.Nikka May Laranang (vidaXL) 11 sep 2023 10:57 CEST Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over uw bestelling. Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het eventuele ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Geen zorgen, ik kan je daarbij helpen. Bij controle lijkt het erop dat uw vervanging van de bestelling op 8 september 2023 is aangevraagd. Helaas is het trackingnummer nog steeds niet actief. U ontvangt uw bestelling binnen 2-4 werkdagen. Aarzel, zoals altijd, niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft. Nogmaals bedankt en een fijne dag! Let op: dit is een vertaalde e-mail.Met vriendelijke groet,NikkavidaXLWij krijgen meer en meer de indruk dat we aan het lijntje gehouden worden en vermoeden dat hier een spelletje gespeeld word met uitvluchten, smoesjes en valse beloften/toezeggingen. Tot onze spijt dienen we vast te stellen dat na een korte zoektocht de kritieken aan het adres van deze verzender geheel niet positief uitvallen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform