Hallo klachtenbox@test-aankoop.be,Beste mevrouw Praet,voor LEGO en Playmobil producten verloopt de garantieprocedure helaas iets anders in geval er in de doos tekorten of een defect onderdeel zit. Deze dozen mogen we helaas niet 1 op 1 omruilen voor een nieuwe indien 1 onderdeel hiervan defect is of gedurende de garantieperiode verloren gegaan is of defect gegaan. Dergelijke onderdelen dienen dan rechtstreeks opnieuw bij LEGO of Playmobil aangevraagd te worden, deze sturen u dan nog gratis het correcte stukje nog na.We begrijpen dat dit voor u als klant omslachtig overkomt, maar voor deze constructiedozen is het helaas niet mogelijk telkens een onderdeel ontbreekt of defect gaat de volledige doos dan om te ruilen voor een nieuwe. Indien we dit moeten doen riskeren we dan erg gauw door de volledige voorraad van de dozen komen te zitten. Voor dergelijke mag u als klant dan rechtstreeks contact opnemen met Playmobil via het e-mailadres service_be@playmobil.deIn antwoord op uw mail krijgt u vervolgens een antwoord met informatie over de garantieverlening van PLAYMOBIL en een '˜Orderformulier onderdelen consument' waarmee het correcte stukje nog aangevraagd kan worden.Klik hier om dit gesprek te beoordelen: s:www.fun.be/?rbn_cnv=3548cc98-94d3-428c-86af-3279461763f0andrbn_aq=yesandrbn_cfm=1Met vriendelijke groeten,SvenFun.be--------------------------------www.fun.beKoning Albert I laan 2448200 Brugge Sint Andries ------------------------------ *Conversation ID: rbn_cnv=3548cc98-94d3-428c-86af-3279461763f0