Beste, Proximus faktureerde tussen jan 2024 en dec 2023 (en misschien eerder, ik kan niet verder opzoeken) 9 x 22,20 euro en 5 x 22,75 euro ten voordele van een derde (onbekend) bedrijf onder SMS 991. Ik heb deze dienst zeker niet gewild geactiveerd. Welk bedrijf is dat? waar ging dit geld naartoe. Ik wil dat daar onmiddellijk een eind aan komt. Ik wil dat dit graag via herziening van de facturen (op zijn minst van 5 dec 2022 tot 5 jan 2024) gerestitueerd wordt. Het gaat hier over 313,55. Ik heb dit bedrag altijd ter goeder trouw betaald in volle vertrouwen op Proximus. Het is via een klacht op Test aankoop dat ik ben wakker geschoten en vastgesteld heb dat ook ik op een slinkse manier geld verloren ben aan sms rommel. In de hoop dat Proximus deze klacht ernstig neemt en de aangegeven Facturatie niet betwist verwacht ik een positieve oplossing. Martin