Beste,op 1 juni gaat de netwerkverdeler van Telenet stuk nadat deze 2 weken ervoor nieuw geplaatst is door een technieker van Telenet. Ik meld dit probleem en ze plannen mij een afspraak op 26 juni 2023.inmiddels vind ik de oude netwerkverdeler op zolder en plaats deze als tijdelijke oplossing zodat ik terug netwerk heb. Op 12 juni 2023 staat er plots een Telenet technieker voor mijn deur welke mij opbelt daar ik op dat ogenblik niet thuis ben en 50km van huis zit om spullen te verhuizen.Vandaag krijg ik een aanrekening van Telenet van 85€ voor de verplaatsing en een kwartier werk! Ik meld dit aan Telenet dat ik deze kost niet betaal aangezien de afspraak niet ingepland was op deze datum en de technieker niet eens binnen geweest is voor een herstelling.de mevr. op whatsapp lacht mij gewoon uit en stelt dat ik geweigerd heb om een document te tekenen en dat alles hersteld en afgehandeld is en dat ik toch de 85€ dien te betalen.Ronduit Diefstal dus aangezien er helemaal niks hersteld is