Terug

85€ voor niet geleverde diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Telenet

19/06/2023

Beste,op 1 juni gaat de netwerkverdeler van Telenet stuk nadat deze 2 weken ervoor nieuw geplaatst is door een technieker van Telenet. Ik meld dit probleem en ze plannen mij een afspraak op 26 juni 2023.inmiddels vind ik de oude netwerkverdeler op zolder en plaats deze als tijdelijke oplossing zodat ik terug netwerk heb. Op 12 juni 2023 staat er plots een Telenet technieker voor mijn deur welke mij opbelt daar ik op dat ogenblik niet thuis ben en 50km van huis zit om spullen te verhuizen.Vandaag krijg ik een aanrekening van Telenet van 85€ voor de verplaatsing en een kwartier werk! Ik meld dit aan Telenet dat ik deze kost niet betaal aangezien de afspraak niet ingepland was op deze datum en de technieker niet eens binnen geweest is voor een herstelling.de mevr. op whatsapp lacht mij gewoon uit en stelt dat ik geweigerd heb om een document te tekenen en dat alles hersteld en afgehandeld is en dat ik toch de 85€ dien te betalen.Ronduit Diefstal dus aangezien er helemaal niks hersteld is

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. V.

22/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=cNXc8EI69mnh_26jedbG%2BXhc85BlCN7VXkFgZw%2BiNoOBEfP%2BC1GZAbbPYZbtZmsFCT5SHCKsWuJf64PqFIVZCbG02Zpcc0


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform