Terug

8 uur vertraging vlucht

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging vlucht

Klacht

L. S.

Naar: RYANAIR

18/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 08/08/2025 ben ik op de luchthaven OPO, Porto aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. YQERUV naar Charleroi met uw maatschappij. De vlucht was om 11u20 gepland. Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen. Het betrof een technisch mankement en een nieuw onderdeel moest voorzien worden zo stuurde men mij via de app van RYANAIR. Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas om 19uur en kwam het ongeveer 8 uur later dan gepland aan op zijn bestemming. Zogezegd wegens slechte weersomstandigheden wordt nu meegedeeld, maar dit is niet correct. Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van - 250€ per passagier (onder 1500 km) Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op de betalingswijze die voor de boeking werd gebruikt. Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van vliegticket

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 02 september 2025

Test Aankoop

Naar: L. S.

02/09/2025
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform