Terug

7 weken zonder antwoord op vraag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Engie

22/12/2023

Beste Engie,helaas moet ik via deze weg trachten om een antwoord te krijgen op mijn vraag van 06/11/2023 (bijna 7 weken geleden). Jullie horen me eigenlijk nooit en als ik me dan eens meld i.v.m. mijn contractvraag, dan zou ik graag als onderneming respons ontvangen. Ook op mijn mailrappels kwam geen reactie.Anno 2023 zou dit echt beter moeten, niet?Ik hoop alleszins dat het antwoord ook 100% nuttig is en niet weer van die aard dat ik -bij een eventueel half antwoord- terug meer dan 7 weken moet wachten. Dank voor uw mailrespons op mijn vragen.Mvg,Rik Vaesen

Berichten (4)

Engie

Naar: R. V.

22/12/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 22 décembre 2023 08:36À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - 7 weken zonder antwoord op vraag - (CPTBE01941260-96)Klacht - 7 weken zonder antwoord op vraag - (CPTBE01941260-96) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

R. V.

Naar: Engie

22/12/2023

Beste Engie,al deze vriendelijke terugmeldingen zijn erg elegant, doch hiermee geraak ik niet verder.Ik zou voorstellen om dus niet teveel "rond de pot te draaien" en ter zake te komen met een antwoord.Bij het uitblijven van een respons voor het jaareinde zak ik verplicht zijn om hieruit mijn besluiten te trekken (ook al ben ik jarenlange klant).Met constructieve groeten en uitkijkend naar een antwoord.Mvg,Rik

R. V.

Naar: Engie

04/01/2024

Beste Engie,Ondertussen wacht ik al 9 weken op een antwoord betreffende mijn vraag rond ons lopende contract. Ondertussen vallen jullie rekening wel verder binnen en werden deze ook allen betaald. Ik ziet me echter genoodzaakt om de domiciliëring tijdelijk stop te zetten, want ik heb het vermoeden dat ik teveel aan het betalen ben. Echter moet ik als klant wel in contact met Engie-klantendienst kunnen komen natuurlijk.Afwachtend op jullie contactname en antwoord op mijn eerdere mail, groet ik alvast en kijk ik uit naar nieuws.Mvg, Rik Vaesen (zaakvoerder).

Engie

Naar: R. V.

24/01/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform